لیست بازیهای رایگان این هفته اپیک گیمز

این هفته، فروشگاه اپیگ گیمز سه بازی جالب و البته هیجان‌انگیز را به کاربران خود هدیه می‌دهد. بازی Prey، ساخته استودیو آرکین به همراه دو عنوان دیگر از جمله مواردی هستند که بزودی می‌توانید آن را برای همیشه با اکانت خود اضافه کنید. در ادامه همراه کلیک باشید.

لیست بازیهای رایگان این هفته اپیک گیمز

لیست بازیهای رایگان این هفته اپیک گیمز

علاوه بر Prey، دو بازی ارزشمند دیگر شامل Jotun: Valhalla Edition و Thunder Lotus and Redout: Enhanced Edition (ساخته استودیوی 34BigThings) است. در صورت تمایل به مدت یک هفته فرصت خواهید داشت تا این عناوین را به حساب کابری خود اضافه کنید.

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز

بازی Prey یکی از عناوین بسیار خوب استودیوی آرکین است؛ داستان بازی در سال 2032 و در یک ایستگاه فضایی به اسم Talos I آغاز می‌شود. کلیت داستان درباره یک آزمایشی است که می‌تواند آینده بشریت را تغییر دهد، اما همه چیز به خوبی پیش نرفته و ایستگاه توسط بیگانگان متخاصم تسخیر می‌شود. بازیکن با استفاده از ابزار و سلاح‌هایی که در اختیار دارد، باید پرده از راز ماجرا بردارد، زیرا سرنوشت Talos I و تمام خدمه آن را در دستان شماست.

عنوان بعدی، Jotun است که در واقع یک بازی اکشن با محوریت اکتشاف بوده و بر اساس اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده است. بازیکن در نقش ثورا، یک جنگجوی وایکینگ ایفای نقش خواهد کرد که در یک تراژدی جان خود را از دست داد و اکنون باید برای ورود به والهالا خود را به خدایان اثبات کند.

بازی Redout هم یک بازی مسابقه‌ای سرعتی آرکید برگرفته از آثار کلاسیک است که تجربه رانندگی چالش‌برانگیز، سریع، سخت را به کاربران خود ارائه می‌کند. به مانند همیشه، همه این بازی‌ها تا 19 می (29 اردیبهشت) در دسترس هستند و می‌توانید به کتابخانه خود اضافه کنید.

ارسال نظر