مدیر استودیوی سازنده Gears of War به‌زودی به شرکت بلیزارد می‌پیوندد

رسانه کلیک - راد فرگوسن، مدیر استودیوی سازنده Gears of War به تازگی در بیانیه غافلگیرکننده ای اعلام کرد که به‌زودی مایکروسافت را به مقصد شرکت بلیزارد ترک خواهد کرد.

مدیر استودیوی سازنده Gears of War به‌زودی به شرکت بلیزارد می‌پیوندد

راد فرگوسن (Rod Fergusson)، یکی از بازی سازان محبوب و با تجربه صنعت بازی های ویدیویی است که ابتدا در شرکت اپیک گیمز روی ساخت سری گیرز آو وار فعالیت می کرد سپس در سال میلادی 2014، با خرید حق امتیاز این مجموعه توسط مایکروسافت، وی به استودیوی کوالیشن ملحق شد تا بار دیگر به توسعه Gears of War بپردازد. در این حین، او وظیفه ساخت بازی Gears of War 4 را برعهده گرفت و با عرضه آن، موفقیت بزرگی را در کارنامه شرکت مایکروسافت به ثبت رساند. به دنبال این دستاورد، او به عنوان کارگردان بازی Gears 5 منصوب شد و یک نسخه عالی دیگر از این سری را تقدیم بازیکنان کرد. در آخر، بازی Gears Tactics از جدیدترین ساخته های فرگوسن است که در روز نهم اردیبهشت سال آینده (28 آوریل) برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی راهی بازار خواهد شد.

حال، راد فرگوسن چندی پیش در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که پس از پانزده سال فعالیت روی سری محبوب Gears of War، در نهایت در ماه مارس سال جاری میلادی استودیوی کوالیشن را به مقصد استودیوی بلیزارد اینترتینمنت ترک می کند. وی در گفت و گوی خود اشاره کرد که با وجود علاقه زیاد به این مجموعه، اما زمان شروع ماجراجویی های تازه فرا رسیده و فرگوسن ادامه فعالیت خود در صنعت بازی های ویدیویی را در استودیوی بلیزارد طی خواهد کرد. آن طور که به نظر می رسد، وی برای همکاری در ساخت بازی دیابلو 4 به بلیزارد ملحق می شود.

مدیر استودیوی سازنده Gears of War

بیانیه راد فرگوسن در خصوص ترک استودیوی کوالیشن به شرح زیر است:

نزدیک به 15 سال است که من روی مجموعه Gears of War فعالیت کرده ام و از همان روز اول، این یکی از بهترین و لذت بخش ترین فعالیت های من در طول زندگی شخصی خود بوده است. اما هم اکنون زمان شروع ماجراجویی های جدید فرا رسیده است. هم اکنون من توسعه سری گیرز آو وار را به اعضای استودیوی کوالیشن می سپارم و نمی توانم بیش از این تا روز نهم اردیبهشت سال 99 (28 آوریل) و عرضه بازی Gears Tactics منتظر بمانم.

بر این اساس، Gears Tactics آخرین بازی ویدیویی از مجموعه Gears of War به شمار می رود که با ریاست و مدیریت راد فرگوسن ساخته شده است. از طرفی، آبان ماه امسال بود که شرکت بلیزارد در جریان مراسم بلیزکان 2019 از بازی Diablo 4 رونمایی کرد و از ساخت آن توسط استودیوی بلیزارد اینترتینمنت خبر داد. نسخه چهارم دیابلو قرار است یک اثر کاملا متفاوت نسبت به عناوین قبلی مجموعه باشد که عرضه آن برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی تایید شده است. البته بعید نیست که این بازی برای کنسول های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 هم منتشر شود.

ارسال نظر