ساخت بازی Ghost of Tsushima به اتمام رسید

رسانه کلیک - استودیوی ساکرپانچ در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که روند ساخت و توسعه بازی Ghost of Tsushima پس از شش سال به پایان رسیده و این عنوان هم اکنون مراحل پیش از انتشار خود را طی می کند.

ساخت بازی Ghost of Tsushima به اتمام رسید

استودیوی ساکرپانچ که با ساخت مجموعه اینفیمس (Infamous) به شهرت زیادی دست یافت، نزدیک به شش سال است که روی ساخت یک بازی انحصاری جدید برای شرکت سونی و کنسول پلی استیشن 4 فعالیت می کند. این عنوان، Ghost of Tsushima نام دارد که داستان حمله مغول ها به یک جزیره در ژاپن را به تصویر می کشد که به دنبال این مبارزه، تعداد زیادی از سامورایی ها از بین رفتند و حال شما در نقش یکی از بازمانده ها، نه تنها باید انتقام اجداد خود از مغول ها را بگیرید، بلکه روی جزیره از دست رفته نیز مسلط شوید.

در حال حاضر زمان زیادی به انتشار Ghost of Tsushima باقی نمانده و خبر خوب برای هواداران بازی این است که استودیوی ساکرپانچ پس از شش سال، در آخر با موفقیت پروسه تولید آن را به اتمام رسانده و بازی به اصطلاح عامیانه گلد شده است. از این رو، انتظار می رود که انتشار بازی دیگر به تعویق نیافتد و بازیکنان در روز تعیین شده می توانند به تجربه این اثر جدید سونی بپردازند.

استودیوی ساکرپانچ در خصوص اتمام فرآیند تولید گوست آو سوشیما اعلام کرد:

از اینکه روند ساخت و توسعه بازی Ghost of Tsushima به پایان رسیده است، بسیار هیجان زده هستیم. این عنوان در حال حاضر گلد شده است. قطعا این لحظه برای ما ارزشمند است، چرا که به مدت شش سال روی تولید این پروژه به صورت بی وقفه فعالیت کرده ایم. بی صبرانه منتظر هستیم تا شما در روز 27 تیر (17 جولای) به تجربه آن بپردازید.

با توجه به گفته های فوق، کار ساخت گوست آو سوشیما در استودیوی ساکرپانچ به کلی به پایان رسیده و این عنوان برای انتشار به شرکت سونی تحویل داده است. بر این اساس، تاریخ انتشار بازی تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و بازیکنان در زمان مقرر می توانند از تجربه جدیدترین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 لذت ببرند. آن طور که به نظر می رسد، تیم سازنده از هم اکنون به مدت یک ماه مشغول بررسی نسخه اصلی بازی خواهد بود تا در صورت وجود مشکلات و باگ های احتمالی، با انتشار به‌روزرسانی روز اول، ایرادات بزرگ و کوچک این عنوان را برطرف کند.

پیش از شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن در سرتاسر دنیا، بازی Ghost of Tsushima برای انتشار در روز ششم تیر ماه سال جاری (26 ژوئن) برنامه ریزی شده بود. با این حال، با گسترش روز افزون این بیماری و مشکلاتی که برای بخش حمل و نقل و همچنین فروش نسخه فیزیکی بازی ها به وجود آمده بود، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی عرضه بازی را به روز 27 تیر ماه (17 جولای) موکول کرد. بدین ترتیب، این عنوان مورد انتظار در اواخر ماه جاری به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر