احتمالا God of War Ragnarok آخرین بازی انحصاری PS4 است

امسال یکی از مهم‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. بنا بر گزارش‌های منتشر شده، احتمالا God of War Ragnarok آخرین بازی انحصاری PS4 خواهد بود.

احتمالا God of War Ragnarok آخرین بازی انحصاری PS4 است

کم‌کم به زمان انتشار جزئیات جدیدی از بازی God of War Ragnarok نزدیک می‌شویم. این بازی مورد انتظار، امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. بازی God of War Ragnarok روایت‌گر آخرین ماجراجویی کریتوس در جهان نورس خواهد بود.

کمپانی سونی پس از انتشار این بازی، آثار انحصاری مهمی چون Marvel's Spider-Man 2، Marvel's Wolverine و Final Fantasy XVI را برنامه‌ریزی خواهد کرد. نکته مهمی که وجود دارد، این است که هیچ‌کدام از این بازی‌ها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی نشده‌اند.

با توجه به این موضوع و گزارش‌هایی که منتشر شده، به احتمال زیاد God of War Ragnarok آخرین بازی انحصاری PS4 خواهد بود. این تصمیم در راستای تمرکز بیشتر سونی روی فروش کنسول PS5 گرفته شده است.

تاکنون دو سال از زمان عرضه کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن می‌گذرد، بنابراین سونی در نظر دارد بازی‌های بیشتری را برای پلی‌استیشن ۵ آماده کند تا میزان فروش این کنسول را افزایش دهد.

این اتفاق خبر تلخی برای دارندگان PS4 خواهد بود. به همین منظور، طرفداران پلی‌استیشن باید برای خرید PS5 برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظر