بازی های رایگان ماه ژانویه گوگل استادیا پرو مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت گوگل چندی پیش در بیانیه ای فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه گوگل استادیا پرو را مشخص کرد که شامل دو بازی Rise of the Tomb Raider و Thumper می شود.

بازی های رایگان ماه ژانویه گوگل استادیا پرو مشخص شد

زمان زیادی از راه اندازی رسمی گوگل استادیا نمی گذرد و در حالی که این پلتفرم بازی شرکت گوگل در حال حاضر با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می کند و یک عرضه نسبتا ناقصی را تجربه کرده، گوگل با ادامه پشتیبانی خود سعی در جلب رضایت کاربران خود را دارد. یکی از سرویس های جذاب این پلتفرم، به نام استادیا پرو شناخته می شود که از لحاظ عملکرد، شباهت زیادی با سرویس های ایکس باکس لایو و پلی استیشن پلاس دارد. به عبارتی، شرکت گوگل جدا از اینکه قصد رفع کم و کاستی های اولین پلتفرم بازی خود را دارد، به طور ماهانه بازی های رایگانی را به مشترکین Stadia Pro هدیه می دهد.

بر این اساس، شرکت گوگل به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه گوگل استادیا پرو را با کاربران خود به اشتراک گذاشت که طبق آن، بازیکنان این سرویس در ماه آینده میلادی میزبان دو بازی جدید خواهند بود. به گفته گوگل، Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration اولین بازی رایگان گوگل استادیا پرو برای ماه ژانویه سال میلادی 2020 است که علاقه مندان به رایگان می توانند از تجربه آن روی گوشی های موبایل، لپ تاپ، تلویزیون و یا تبلت لذت ببرند. نسخه 20 Year Celebration این عنوان در اصل جدا از اینکه شامل محتوای نسخه اصلی بازی می شود، یک سری محتوای جدیدی را نیز در خود جا داده که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

دومین بازی رایگان ماه آینده سرویس گوگل استادیا پرو، Thumper نام دارد. عنوانی در سبک ریتمیک ( Rhythm ) و موسیقی که بازیکنان در آن کنترل یک موجود حشره مانندی را به دست می گیرند. حال این موجود عجیب وارد دنیای وحشتناکی شده که شما با توجه به نور و موسیقی که در بازی پخش می شود، باید هدایت آن را برعهده بگیرید. این بازی در اواخر سال میلادی 2016 روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده و به زودی نیز راهی پلتفرم گوگل استادیا خواهد شد. هر دو بازی ذکر شده در اولین روز از ماه ژانویه یعنی یازدهم دی به مدت یک ماه در دسترس مشترکین Stadia Pro قرار خواهد گرفت. همچنین، در صورتی که نسخه Founder را در اختیار دارید، گوگل یک Buddy Pass اضافه نیز به طور رایگان به شما اعطا می کند.

گوگل استادیا تنها پلتفرم جدید صنعت بازی های ویدیویی نیست و به زودی کنسول های نسل آینده پا به میدان خواهند گذاشت. البته، با وجود اینکه شرکت مایکروسافت و سونی هنوز به طور کامل از دو کنسول نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 رونمایی نکرده اند، اما هر دو دستگاه برای عرضه در تعطیلات سال میلادی 2020 برنامه ریزی شده اند.

ارسال نظر