سازنده بازی Gran Turismo استودیو جدیدی را در ژاپن تاسیس کرد

رسانه کلیک - سازنده بازی Gran Turismo یعنی استودیو پولیفونی دیجیتال به تازگی یک استودیوی جدید به نام Ueno Atelier در شهر توکیو ژاپن تاسیس کرده است.

سازنده بازی Gran Turismo استودیو جدیدی را در ژاپن تاسیس کرد

استودیو بازیسازی Ueno Atelier پنجمین استودیو زیرمجموعه سازنده بازی Gran Turismo محسوب می‌شود. پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) پیش از این یک استودیو در شهر آمستردام هلند، یک استودیو در لس آنجلس آمریکا و دو استودیو در شهر‌های توکیو و فوکوئوکا کشور ژاپن افتتاح کرده بود. به عبارتی دیگر استودیو Ueno Atelier سومین استودیو این شرکت در کشور ژاپن خواهد بود.

هدف از تاسیس Ueno Atelier این است که به عنوان یک استودیوی پشتیبان برای بازی‌های پولیفونی دیجیتال عمل کند؛ البته پیشتیبانی از بازی‌ها و استودیو‌هایی که فعالیت‌شان محدود به کشور ژاپن است، اولین وظیفه ینو خواهد بود.

مقر اصلی استودیو Ueno Atelier در نزدیکی دانشگاه هنر شهر توکیو است و بسیاری از دانشجویان این دانشگاه به صورت پاره وقت در این استودیو مشغول به کار شده اند و ضمن کارآموزی در حیطه پشتیبانی از بازی‌ها، به درآمد مناسبی رسیده اند. در حالی که بسیاری از همین افراد می‌توانند پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، به صورت تمام وقت در استودیو Ueno Atelier مشغول به کار شوند.

شایعات بسیاری مبنی بر این که سازنده بازی Gran Turismo در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سری بازی است وجود دارد. حال با تاسیس استودیوی جدید Ueno Atelier توسط پولیفونی دیجیتال، این شایعات قوت گرفته است. چندی پیش هم خبر از استفاده از تکنولوژی Ray-Tracing توسط سازنده بازی Gran Turismo را منتشر کردیم؛ با توجه به محدودیت‌های سخت افزاری پلی‌استیشن 4، انتظار می‌رود پولیفونی دیجیتال از این استودیو برای اولین بازی Gran Turismo که قرار است برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود، استفاده کند. با این حال نمی‌توان هیچ صحبت قطعی در این رابطه داشت و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی سونی یا پولیفونی دیجیتال باشیم.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه از سری بازی Gran Tursimo، سال گذشته تحت عنوان Gran Turismo Sport به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود.

ارسال نظر