بازی GTA 6 رمزارز خواهد داشت

<p>با توجه به تب و تاب بالای مارکت رمزارزها، شرکت سازنده بازی GTA یعنی راک استار در فرانچایز بعدی از رمزارز در بازی استفاده خواهد کرد. بازی Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 (جی تی ای 6) بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی آینده محسوب می‌شود و حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، از حضور نوعی رمزارز اختصاصی درون بازی برای کسب درآمد و تجارت با سایر بازیکنان خبر می‌دهند. هنوز جزئیات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده و مشخص نیست رمزارزها چگونه وارد بازی خواهند شد. با این وجود، GTA 6 می‌تواند به عنوان یک عنصر داستانی آن‌ها را به بازی خود اضافه کند تا بازیکنان با انجام ماموریت‌ها، ارز دیجیتال دریافت کنند.</p>

بازی GTA 6 رمزارز خواهد داشت

بازی Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 (جی تی ای 6) بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی آینده محسوب می‌شود و حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، از حضور نوعی رمزارز اختصاصی درون بازی برای کسب درآمد و تجارت با سایر بازیکنان خبر می‌دهند.
هنوز جزئیات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده و مشخص نیست رمزارزها چگونه وارد بازی خواهند شد. با این وجود، GTA 6 می‌تواند به عنوان یک عنصر داستانی آن‌ها را به بازی خود اضافه کند تا بازیکنان با انجام ماموریت‌ها، ارز دیجیتال دریافت کنند.

ارسال نظر