رد شایعه زمان انتشار بازی GTA 6

در روزهای اخیر سندی در فضای مجازی در بین گیمرها وایرال شده که به زمان انتشار بازی GTA 6 اشاره دارد. اما با پیگیری قضیه به سادگی می توان دریافت این موضوع تنها یک شایعه بوده است.

رد شایعه زمان انتشار بازی GTA 6

رد شایعه زمان انتشار بازی GTA 6

همانطور که می دانید، کمپانی سازنده جی تی ای یعنی راک استار گیمز پیشتر تائید کرده بود، نسخه جدید این بازی با نام GTA 6 در دست ساخت است. به همین دلیل، بسیاری از گیمرهای علاقه مند به این سری جذاب، هر روز در خصوص زمان انتشار GTA VI و اینکه جی تی ای 6 کی منتشر می شود، گمانه زنی کردند.

این گمانه زنی ها باعث شد تا برخی سایتها و رسانه ها با انشتار اسنادی فیک، زمانی دقیق برای انتشار GTA 6 اعلام کنند. به طوری که شرکت Take-Two interactive ابتدا خود را به عنوان حامی مالی ساخت سری جدید GTA 6 جا زد و سپس مدعی شد این بازی تا نیمه دوم سال 2024 منتشر خواهد شد.

طی چند روز گذشته، تصویر جدیدی در اینترنت منتشر شد که گفته می‌شود از یک ارائه مالی آینده Take-Two Interactive به بیرون درز کرده است. این سند "فاش شده" برنامه های Take-Two را برای چند سال آینده نشان می دهد و با انجام این کار، ادعا می کند که Grand Theft Auto VI در نیمه دوم سال 2024 عرضه می شود. در نگاه اول، تعدادی از طرفداران فکر می کردند. که این نشت می تواند مشروع باشد، اما پس از بررسی بیشتر، مشکلات جدی با این شایعه وجود داشت.

بیشتر بخوانید | رمزهای جی تی ای وی

در لیستی که در عکس فیک وایرال شده منتسب به شرکت Take-Two دیده می شود، حتی بازیهایی مثل Marvel's Midnight Suns و BioShock دیده نمی شود اما اسامی بازیهایی مثل Mafia: Primordial و Red Dead: Gunslinger که هیچکدام توسط Take-Two پشتیبانی مالی نمی شوند در این فهرست وجود دارد.

گفتنیست جدیدترین اعلام رسمی بازیهای در دست ساخت شرکت Take-Two در 16 می یعنی 2 روز دیگر خواهد بودو پس تا دو روز دیگر منتظر باشید شاید اخبار موثق تری از GTA 6 شنیدید.

ارسال نظر