اطلاعات و اخبار جدید از بازی GTA VI | قهرمان بازی یک زن شد

بازی GTA VI یکی از مورد انتظارترین بازی های تاریخ است. با وجود هیاهو، این استودیو تقریباً یک دهه است که به طرز باورنکردنی فشرده کار میکند تا نسخه های جدید از این بازی جذاب را منتشر کند.گزارش جدیدی از بلومبرگ جزئیات جدید بزرگی را ارائه می‌کند، از جمله اینکه بازی اولین قهرمان زن قابل بازی در این سری را نمایش می‌دهد.

اطلاعات و اخبار جدید از بازی GTA VI | قهرمان بازی یک زن شد

اطلاعات و اخبار جدید از بازی GTA VI | قهرمان بازی یک زن شد

بر اساس گزارش بلومبرگ، بازی GTA VI دارای یک جفت شخصیت خواهد بود که با الهام از دو دزد بدنام بانی و کلاید الهام گرفته شده اند. شخصیت زن لاتین خواهد بود و داستان بازی در یک نسخه خیالی از میامی، فلوریدا و مناطق اطراف آن اتفاق می افتد. Rockstar از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص گیم پلی بازی خودداری کرد.

بازی GTA V در سال 2013 عرضه شد و اخیراً به آخرین نسل کنسول ها منتقل شد و دومین بازی پرفروش تاریخ در سال های اخیر شد. بلومبرگ گزارش می دهد که GTA VI از سال 2014 به شکلی در حال توسعه بوده است، اما به دلیل برخی مشکلات و تعهد سازنده به افزایش کیفیت و گیم پلی بازی، دیرتر از حد انتظار به بازار ارائه می شود.

بر طبق اطلاعات جدید، قرار است که بازی قبل از مارس 2024 منتشر شود، اگرچه برخی از توسعه دهندگان به بلومبرگ گفته اند که هنوز در این مورد تردید دارند. بلومبرگ گزارش می دهد که نقشه بازی در ابتدا قرار بود مناطق وسیعی از آمریکای شمالی و جنوبی را در بر بگیرد، اما Rockstar این جاه طلبی را لغو کرد و در عوض قصد دارد مناطق و شهرهای بیشتری را پس از عرضه اضافه کند.

راک استار مدعی است به دلیل خشونت های اخیر علیه زنان اقدام به اضافه کردن یک شخصیت زن به شخصیت های اصلی این بازی کرده است. آنها همچنین گفته اند به دلیل مرگ دلخراش جرج فلوید، بخشی از گیم پلی داستان به این موضوع ارتباط پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر