بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - فرانک اوکانر یک بار دیگر تاکید کرد که بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هنوز تغییری در پلتفرم‌های مقصد این بازی ایجاد نشده است.

بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد

فرانک اوکانر (Frank O'Connor) مدیر توسعه فرانچایز Halo با تایید انتشار بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید کرد که این بازی برای هیچ سخت افزار دیگری برنامه‌ریزی نشده است و هنوز هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای آن وجود ندارد. بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در مراسم E3 2018 تایید شد اما از آن موقع تا به امروز، خبر رسمی خاصی از این بازی به اطلاع عموم و یا به دست رسانه‌ها نرسیده است. همچنین هیچ تصویر یا تریلری از این بازی منتشر نشده است و همین مسئله باعث شده تا شایعات زیادی در رابطه با این بازی ساخته شود.

به رغم این که مایکروسافت رسما اعلام کرده بود که بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (سیستم عامل ویندوز 10) عرضه خواهد شد، یکی از طرفداران این بازی در شبکه اجتماعی توییتر در رابطه با پلتفرم‌های مقصد این بازی سوالی را مطرح کرده بود که فرانک اوکانر هم در پاسخ رسما تایید کرد که همان طور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

کاربری با نام کاربری @Reiku78: با توجه به اطلاعات غیررسمی که فاش شده است، به نظر می‌رسد که بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس نسل بعد منتشر خواهد شد، نه نسل فعلی!

فرانک اوکانر هم در پاسخ، توییت زیر را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد:

من هیچ نظری در رابطه با این اطلاعات غیررسمی که فاش شده اند، ندارم. اما بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان و سخت افزار مشخصی از رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بدون شک انتشار بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس نسل هشتم و رایانه‌های شخصی، باعث نمی‌شود که احتمال انتشار آن برای ایکس‌باکس نسل بعد از بین برود.

با تمام این اوصاف، همان طور که بیشتر تحلیل‌گران اظهار کرده بودند، بعید به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار بازی Halo Infinite در سال جاری میلادی، یعنی در سال 2019 باشد. این طور که از شواهد پیداست این بازی قطعا در سال 2020 میلادی منتشر خواهد شد.

از طرفی دیگر بیشتر گزارش‌ها و شایعات موجود، بر این عقیده هستند که مایکروسافت ایکس‌باکس نسل بعد خود را در سال 2020 میلادی راهی بازار‌های جهانی خواهد کرد بنابراین ممکن است که بازی Halo Infinite به یک بازی بین پلتفرمی تبدیل شود و چنین چیزی می‌تواند یک انتخاب عادلانه و منطقی برای مایکروسافت باشد.

با توجه به این که هنوز هیچ خبر رسمی از کنسول نسل بعد مایکروسافت منتشر نشده است، نمی‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که مایکروسافت بازی را برای آن تایید کند. به عبارتی دیگر، چندان منطقی نیست که یک بازی برای پلتفرمی تایید شود که هنوز هیچکس آن را نمی‌شناسد و هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. احتمال می‌رود که به همین علت مایکروسافت اخبار خاصی از این بازی را به اطلاع عموم نمی‌رساند و قصد دارد نام Halo Infinite را هم در کنار نام کنسول نسل بعد خود نیز، مطرح سازد.

از دیگر اخباری که توسط سرپرست توسعه بازی‌های استودیو 343 ایندستریز (343 Industries)، سازنده سری بازی Halo، منتشر شده است این است که بازی Halo Infinite به نوعی ریبوت این مجموعه بازی خواهد بود و اخبار جدیدی از این بازی در مراسم E3 2019 به اطلاع عموم خواهد رسید .

ارسال نظر