سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

سیستم مورد نیاز بازی Hitman 3 مشخص شد.

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

Hitman 3 یک بازی مخفی کاری منتشر شده در سال 2021 است که توسط IO Interactive توسعه یافته است. این دنباله بازی ویدیویی Hitman 2، هشتمین قسمت اصلی از سری Hitman و سومین و آخرین ورودی در سه گانه World of Assassination است.

در خط داستانی تک‌نفره به دنبال عامل 47 قاتل مهندسی شده ژنتیکی و متحدانش است که رهبران سازمان مخفی Providence را که کنترل امور جهان را در دست دارد و تا حدی مسئول ایجاد و پرورش 47 بوده است، تعقیب می‌کنند.

بازی از منظر سوم شخص و با تمرکز بر عناصر تعاملی در محیط ارائه شده است. مانند ورودی‌های قبلی در این سری، این بازی دارای 6 سطح است که 5 مورد از آن‌ها سطوح sandbox بزرگ با پایان باز است. مامور 47 می‌تواند آزادانه در اطراف هر نقشه قدم بزند تا فرصت‌های ترور را کشف کند. بازیکن می‌تواند چالش‌ها را در هر ماموریت به منظور باز کردن آیتم‌های جدید تکمیل کند.

رای کسانی که ترجیح می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.

ارسال نظر