نام کنسول جدید مایکروسافت همان ایکس باکس است

رسانه کلیک - علی رغم اینکه ایکس باکس سری ایکس به عنوان نام کنسول جدید مایکروسافت انتخاب شده، اما به نظر می رسد که نام این دستگاه همان Xbox خواهد بود.

نام کنسول جدید مایکروسافت همان ایکس باکس است

شرکت مایکروسافت چندی پیش به طور ناگهانی در جریان مراسم The Game Awards 2019 به صورت رسمی به معرفی کنسول نسل نهم ایکس باکس پرداخت. به لطف تیزر منتشر شده در این رویداد، در نهایت از شکل ظاهری دستگاه رونمایی شد و این شرکت Xbox Series X را به عنوان نام دستگاه جدید خود انتخاب کرد. این موضوع نه به خاطر معرفی غافلگیر کننده، بلکه به خاطر ظاهر و نام کنسول برخلاف انتظار عده ای از طرفداران بوده و برخی ها نام کنسول را گیج کننده می دانند.

از این رو، یکی از نمایندگان شرکت مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود با Business Insider اطلاعاتی در جهت شفاف سازی هرچه بیشتر نام گذاری کنسول جدید ایکس باکس منتشر کرده است. بر اساس این صحبت ها، ظاهرا نام Series X مربوط به مدل جدید جدید کنسول مایکروسافت است و این دستگاه در اصل همان Xbox نامیده می شود. وی در این گفت و گو توضیح داد:

نامی که برای نسل بعدی کنسول‌های مایکروسافت در نظر گرفته ایم، به سادگی Xbox است. شما در در مراسم The Game Awards مشاهده کردید که این نام با ایکس باکس سری ایکس بار دیگر زنده شد.

بنابراین، سری ایکس در واقع بیشتر به عنوان نام گذاری یک مدل برای این کنسول جدید استفاده می شود. این موضوع نه تنها به عرضه مدل های بیشتر دستگاه در سال های آینده اشاره می کند، بلکه تا حدی ایده و احتمال ساخت و عرضه مدل های مختلف ایکس باکس جدید را نیز تایید می کند. در ادامه، نماینده مایکروسافت به پتانسیل بالای اسم سری ایکس برای نام گذاری کنسول های بعدی اشاره کرد. او در این زمینه می گوید:

مشابه همان چیزی که هواداران در نسل‌های قبلی تجربه کردند، نام ایکس باکس سری ایکس پتانسیل خوبی برای نام گذاری کنسول های آینده این شرکت را دارد.

در هر حال، مسلما به زودی و یا حداقل تا پیش از شروع مراسم E3 2020 اطلاعات بیشتری درباره کنسول Xbox Series X به اشتراک گذاشته خواهد شد. آیا تا آن زمان شاهد معرفی از مدل های مختلف این کنسول خواهیم بود و یا مایکروسافت در حال حاضر روی سری X تمرکز کرده است؟

کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات سال میلادی 2020 عرضه می شود. شرکت سونی نیز در این بازه زمانی کنسول جدید خود با نام پلی استیشن 5 را به دست هواداران می رساند.

ارسال نظر