افشای تاریخ انتشار نسخه بتای Modern Warfare 2

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قطعاً یکی از عناوین مهم امسال است و کاربران علاقه مند به این فرانچایز به دنبال تاریخ انتشار نسخه بتا برای انجام بازی آنلاین چند نفره آن هستند. 

پیش از این در صفحه آمازون لیستی منتشر شد که نشان می‌داد نسخه بتا Modern Warfare 2 از ماه آگوست شروع شود. بنابراین، برخی امیدوار بودند تا بخش چندنفره MW2 را کمی زودتر از حد معمول تجربه کنند، اما بنظر می‌رسد اینطور نخواهد بود.

افشای تاریخ انتشار نسخه بتای Modern Warfare 2

بر اساس ادعای Ralph Valve، یکی از اینسایدرهای شناخته شده و قابل اعتماد CoD، وی موفق شده به تاریخ دقیق شروع نسخه بتای Modern Warfare 2 دست پیدا کند که در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید:

هفته اول (انحصاری کاربران پلی استیشن)

  • تاریخ دسترسی زودهنگام (برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند): 24 تا 25 شهریور
  • بتای عمومی: 26 تا 28 شهریور

هفته دوم - بتا کراس پلی (برای همه پلتفرم‌ها)

  • دسترسی زودهنگام (برای افرادی که بازی را پیش خرید کردند): 31 شهریور تا 1 مهر
  • بتای عمومی: 2 تا 4 مهر

درحالی که تا ماه سپتامبر خبری از نسخه بتا نخواهد بود، Ralph Valve خاطرنشان کرد در ماه آگوست مواردی از جمله گیم پلی جدید و چند سوپرایز دیگر وجود خواهد داشت. احتمالاً یکی از این موارد مربوط به حالت DMZ باشد.

در پایان باید خاطرنشان کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 6 آبان 1401 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

ارسال نظر