فروش بازی Monster Hunter World به بیش از 15 میلیون نسخه رسید

رسانه کلیک - شرکت کپکام در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که فروش بازی Monster Hunter World در سراسر دنیا از 15 میلیون نسخه عبور کرده است.

فروش بازی Monster Hunter World به بیش از 15 میلیون نسخه رسید

اگر چند سال پیش سوالی در رابطه با بهترین مجموعه ویدیویی شرکت کپکام از شما پرسیده می شد، قطعا گزینه های متعددی به ذهن شما خطور پیدا می کرد. فرانچایزهایی همچون رزیدنت ایول که نمی توان محبوبیت بیش از اندازه آن ها را انکار کرد. با این حال، کمی بعید به نظر می رسید که بازیکنان در پاسخ به این سوال به سری Monster Hunter اشاره کنند. به عبارتی، زمانی که این شرکت ژاپنی در سال میلادی 2018 اقدام به انتشار بازی Monster Hunter World کرد، کمتر کسی فکرش را می کرد که این عنوان در اواخر نسل هشتم کنسول ها به یکی از محبوب ترین آثار ویدیویی تبدیل خواهد شد.

حال که بیش از دو سال از انتشار بازی می گذرد، این عنوان همچنان به روند فروش عالی خود ادامه داده و به تازگی از لحاظ فروش به رکورد جدیدی دست یافته است. شرکت کپکام در تازه ترین گزارش مالی اخیر خود اشاره کرده که تا به امروز بیش از 15 میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World را در سراسر جهان عرضه کرده و تحویل خرده فروشان داده است. به گفته کپکام، این آمار و ارقام مربوط به یکی از پلتفرم های مقصد بازی نیست و شامل فروش آن در هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی می شود. البته باید در نظر داشت که فروش 15 میلیون این اثر ارتباطی با تعداد کاربران آن ندارد و به خاطر عرضه نسخه رایگان آن برای مدت محدودی، تعداد کاربران غیرفعال و فعال آن از این رقم بیشتر خواهد بود.

فروش بازی Monster Hunter World

در ادامه، گزارش شرکت کپکام نشان از عملکرد و محبوبیت بالای بسته الحاقی Iceborne بازی دارد. بر اساس ادعای سازندگان، فروش این بسته الحاقی از مرز 4 میلیون نسخه عبور کرده است. این بدان معناست که نزدیک به یک سوم کاربران بازی، بسته الحاقی Iceborne را هم به طور جداگانه خریداری کرده اند. گزارشی که برای یک محتوای گسترش دهنده فوق العاده است. همچنین، موفقیت Monster Hunter World و فروش 15 میلیون نسخه ای آن رکورد جدیدی هم در میان پرفروش ترین بازی های شرکت کپکام ثبت کرده است، به طوری که این عنوان همچنان لقب پرفروش ترین بازی تاریخ شرکت کپ کام را از به خود اختصاص داده است. البته، این دستاورد در پی فروش پانزده میلیون نسخه ای بازی به ثبت نرسیده و زمانی که این اثر بیش از 12 و حتی 8.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت، کپ کام رسما آن را به عنوان پرفروش ترین بازی تاریخ خود معرفی کرد. تا پیش از این بازی، Resident Evil 5 به عنوان پرفروش ترین بازی کپ کام شناخته می شد.

بازی محبوب Monster Hunter World در اوایل بهمن ماه سال 96 (26 ژانویه سال جاری میلادی) توسط شرکت کپ کام روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. سپس با گذشت بیش از هفت ماه، سرانجام این عنوان راهی پلتفرم رایانه های شخصی شد و در حال حاضر از طریق شبکه استیم قابل خریداری است.

ارسال نظر