توضیحات استودیوی ناتی داگ درباره لو رفتن داستان بازی The Last of Us Part 2

رسانه کلیک - استودیوی ناتی داگ به تازگی با انتشار بیانیه ای، توضیحاتی در خصوص لو رفتن داستان بازی The Last of Us Part 2 ارائه کرد.

توضیحات استودیوی ناتی داگ درباره لو رفتن داستان بازی The Last of Us Part 2

چندی پیش تصاویر و ویدیوهایی از بخش های مهم داستان بازی The Last of Us Part 2 توسط یک فرد ناشناس در شبکه یوتیوب لو رفت که با وجود حذف این اطلاعات از سوی سونی، این ویدیوها به سرعت در فضای مجازی پخش شدند. در همین رابطه، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به اتفاقات روزهای گذشته واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای، از همه هواداران درخواست کرد که با بی توجهی به این اطلاعات، همچنان منتظر انتشار بازی بمانند. به گفته سازندگان، نسخه کامل این عنوان به معنای واقعی کلمه بی نظیر خواهد بود و هرچه که تا به امروز شنیده و دیده اید، تاثیری در تجربه بازی نمی گذارد.

بیانیه استودیوی ناتی داگ در خصوص لو رفتن داستان بازی The Last of Us Part 2 به شرح زیر است:

می‌دانیم که چند روز پیش برای شما بسیار سخت بوده است. ما هم همین احساس را داریم. ویدیوها و تصاویری که بخش هایی از داستان بازی The Last of Us Part 2 را پیش از عرضه رسمی لو داده، بسیار ناامیدکننده است. تا جایی که می توانید از اسپویلرها دوری کنید و اگر هم در جریان داستان بازی قرار گرفته اید، لطفا این اطلاعات را با سایر بازیکنان به اشتراک نگذارید.

The Last of Us Part 2 به زودی به دست شما خواهد رسید. پس فرقی نمی کند که چه چیزی شنیده اید و یا دیده اید. تجربه‌ نسخه نهایی این عنوان واقعا شگفت انگیز است.

سخنگوی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی هم در ادامه این بیانیه اعلام کرد که این کمپانی هم به خاطر اتفاقات اخیر و لو رفتن بخش هایی از داستان بازی The Last of Us Part 2، بسیار ناامید شده است. وی مدعی است که وی مذکور در تلاش است تا تلاش های سرسخت استودیوی ناتی داگ در طول چند سال گذشته را نابود کند و لذت تجربه بازی برای هواداران در سراسر جهان را از بین ببرد.

لو رفتن داستان بازی The Last of Us Part 2

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که این اطلاعات به دست چه کسی لو رفته است. با این وجود، گزارش ها نشان می دهد که یکی از اعضای سابق ناتی داگ که به احتمال قوی به خاطر مشکلات مالی دچار اختلاف با این استودیو شده، نسبت به انتشار ویدیوها و تصاویری از بخش های داستانی این عنوان اقدام کرده است. در حال حاضر شرکت سونی و استودیوی ناتی داگ مشغول جست و جوی عامل اصلی این اتفاق هستند و با توجه به اینکه این موضوع خلاف تعهدنامه NDA است، حادثه به طور قانونی پیگیری خواهد شد.

بازی The Last of Us Part 2 پس از دو بار تاخیر، حال این بار به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در روز 30 خرداد ماه سال جاری (19 ژوئن سال میلادی 2020) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. گمانه زنی ها نشان می دهد که این بازی علاوه بر پلتفرم مذکور، در آینده نه چندان دور به دست دارندگان پلی استیشن 5 خواهد رسید.

ارسال نظر