صداپیشه سم فیشر به شایعات ساخت Splinter Cell جدید دامن زد

رسانه کلیک - تصویری که توسط صداپیشه سم فیشر یعنی لوکا وارد منتشر شده است، یک بار دیگر به شایعه در حال ساخت بودن قسمت جدید بازی Splinter Cell دامن زده است.

صداپیشه سم فیشر به شایعات ساخت Splinter Cell جدید دامن زد

گمانه زنی‌ها در مورد سری بازی Splinter Cell ادامه دارد. پس از این که شایعاتی زیادی مبنی بر رونمایی از قسمت جدید این بازی در E3 2018 در فضای مجازی پراکنده شد، یوبی‌سافت آب پاکی روی طرفداران این فرانچایز ریخت و با معرفی نسخه جدید Assassin's Creed به تمامی این شایعات پایان داد. از این مراسم به بعد، چند ماهی می‌شد که هیچ کسی از سری بازی Tom Clancy's Splinter Cell صحبتی نمی‌کرد تا دو هفته‌ی پیش که خانم جید ریموند (Jade Raymond) یک بار دیگر از نسخه جدید Splinter Cell صحبت کرد . این بار هم صداپیشه سم فیشر یعنی لوکا وارد با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک، احتمال ساخت نسخه جدیدی از بازی Splinter Cell را بر سر زبان‌ها انداخت.

این هنرمند ایتالیایی روز گذشته اقدام به نشر این تصویر کرد و بازخورد تک تک طرفداران او، احتمال ملاقات دوباره با سم فیشر بود. نکته جالب توجه در این تصویر وجود لوگوی Trifocal Goggles است که به نوعی همه بازیکنان آن را نماید سری بازی Splinter Cell می‌دانند. اما سوال اینجاست که لوکا وارد، صداپیشه سم فیشر با قصد و نیت خاصی به نشر تصویر ذیل اقدام کرده است؟ یا هیچ نیتی پشت پرده انتشار این تصویر وجود ندارد؟

تصویری که توسط لوکا وارد، صداپیشه سم فیشر به اشتراک گذاشته شده است

علاوه بر تصویری منتشر شده توسط صداپیشه سم فیشر و صحبت‌های اخیر جید ریموند (تهیه کننده سابق برخی از بازی‌های یوبی‌سافت)، سرژ هاسوت یکی از مدیران ارشد و نفرات کلیدی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameInformer در رابطه با ساخت بازی Splinter Cell جدید اظهار کرده بود:

من عاشق سری بازی Splinter Cell هستم. من عاشق سری بازی Prince of Persia هستم. اما من نمی‌توانم اطلاعاتی را در این رابطه منتشر کنم اما فقط می‌توانم بگویم که سخت در حال جمع آوری منابع برای این بازی‌ها هستیم.

با این وجود چند سالی می‌شود که هیچ خبری از این بازی‌ها، به گوش ما نمی‌رسد. فعالیت‌های شرکت یوبی‌سافت با صحبت‌های این مدیر ارشد کمی مغایر است هر چند یوبی‌سافت استودیوهای بزرگ زیادی دارد که می‌توانند توسعه این بازی‌ها را بر عهده بگیرند؛ شاید صحبت‌های سرژ هاسوت صرفا برای جلب کردن توجه طرفداران به شرکت یوبی‌سافت بوده است.

اظهار نظر دیگری از قول یاوس گیلموت (Yves Guillemot)، بنیان گذار و مدیر شرکت یوبی‌سافت وجود دارد که طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameSpot بیان کرده است:

احتمالا پاسخ من شما را ناامید خواهد کرد چرا که هیچ جوابی در رابطه با این مسئله ندارم؛ اما چیزی که ما می‌خواهیم این است که هر نام تجاری که در اختیار داریم و هر شخصیتی که ساخته‌ایم، مدت طولانی زندگی کند! بنابراین این احتمال وجود دارد که چیزی که می‌خواهید را در آینده ببینید اما نمی‌توانم جزئیات بیشتری را در اختیار شما بگذارم.

به شخصه امیدوار هستم تا تصویری که توسط صداپیشه سم فیشر منتشر شده است، به قصد و نیت تایید ساخت نسخه جدیدی از فرانچایز صورت گرفته باشد. آخرین نسخه از این بازی، عنوان Splinter Cell: Blacklist بود که نزدیک به 6 سال پیش و در سال 2013 میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل قبل منتشر شده بود. فکر می‌کنم که هم اکنون زمان ملاقات دوباره با سم فیشر (Sam Fisher) شخصیت اصلی سری بازی Splinter Cell فرارسیده باشد.

ارسال نظر