بازی جدید Titanfall در دست ساخت نیست

رسانه کلیک - یکی از بنیان‌گذاران استودیوی ریسپاون اینترتینمنت در گفت و گوی اخیر خود رسما اشاره کرد که تیم توسعه دهنده مشفول ساخت بازی جدید Titanfall نیست.

بازی جدید Titanfall در دست ساخت نیست

در حالی که موفقیت نسخه اول بازی تایتانفال زمینه را برای ساخت نسخه بعدی این مجموعه فراهم کرد، اما عملکرد ضعیف Titanfall 2 و عدم تحقق انتظارهای شرکت الکترونیک آرتز از فروش آن، آینده نامشخصی را برای این سری رقم زد و آن طور که به نظر می رسد، فرآیند توسعه مجموعه نیز برای مدت متوقف شد.

حال که زمان زیادی به شروع نسل نهم و عرضه دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 باقی نمانده، اخیرا گزارش های زیادی در خصوص ساخت و عرضه تایتانفال 3 برای نسل بعدی به گوش می رسد که با افزایش این گمانه زنی ها، در نهایت آقای وینس زامپلا (Vince Zampella)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و مدیر کنونی استودیوی DICE LA، طی مصاحبه با وب سایت IGN به این موضوع واکنش نشان داد.

وی در این گفت و گو اعلام کرد که در حال حاضر هیچ‌ برنامه خاصی برای ساخت بازی جدید Titanfall وجود ندارد و اعضای استودیوی ریسپاون اینترتینمنت علی رغم مهارت بالای خود، روی توسعه مجموعه فعالیت نمی کنند. با این حال، وینس زامپلا خاطرنشان کرد که امیدوار است در آینده نه چندان دور شاهد آغاز پروسه ساخت بازی و انتشار آن باشیم.

آقای وینس زامپلا در این خصوص اعلام کرد:

در حال حاضر افراد با استعداد زیادی در استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و دایس فعالیت می کنند و همه آن ها در ساخت عناوین تیراندازی مهارت بالایی دارند. من هم اکنون نمی توانم بیشتر در این باره صحبت کنم، چرا که قصد داریم همه موارد را بررسی کنیم و در آخر چیزهای عالی و شگفت انگیزی را انتخاب کنیم.

دقیقا در نظر داریم که با رعایت همان اصولی که در استودیوی ریسپاون اینترتیمنت اعمال و یک بازی جدید در ژانر کاملا متفاوت معرفی شد، مجددا این کار را در استودیوی DICE LA انجام دهیم. ما قصد داریم کارهای جالب و قابل توجهی انجام دهیم. برای مثال، قصد داریم عنوانی بسازیم که در رده رقابت با دیگر بازی های شرکت الکترونیک آرتز نباشد. ایده های فراوان و بسیار جالبی را در اختیار داریم.

در ادامه، وی به پروژه بعدی استودیوی DICE LA اشاره کرد که گویا کارمندان این استودیو در حال ساخت یک بازی در سبک تیراندازی هستند. البته، زامپلا معتقد است که این عنوان هیچ وجه مشترکی با سایر بازی های شرکت الکترونیک آرتز ندارد و نمی توان آن را با دیگر عناوین شوتر این کمپانی مقایسه کرد. بدین ترتیب، گویا پروژه بعدی استودیوی دایس ارتباط و شباهتی با مجموعه پرطرفدار Titanfall ندارد.

ارسال نظر