نسخه جدید بازی Mafia به‌زودی معرفی می‌شود

رسانه کلیک - گزارش های اخیر یکی از کاربران توییتر نشان می دهد که استودیوی «هنگر 13» طی ماه های آینده از نسخه جدید بازی Mafia رونمایی خواهد کرد.

نسخه جدید بازی Mafia به‌زودی معرفی می‌شود

از چند وقت پیش گزارش های زیادی در رابطه با نسخه بعدی سری پرطرفدار مافیا به چشم می خورد. این گمانه زنی ها از جایی آغاز شدند که استودیوی «هنگر 13» علائم تجاری مرموزی در ارتباط با مجموعه Mafia به ثبت رساند و سپس از ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص خودداری کرد. با گذشت زمان، شایعه ها حول نسخه چهارم این فرانچایز بیشتر و بیشتر شد و حال توکی گیمز (2K Games) به تازگی در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که این شرکت در آینده از دو بازی جدید پرده برمی دارد.

طبق گفته توکی گیمز، یکی از این بازی ها مربوط به پروژه جدید استودیوی هنگر 13 است و دیگری بازی تازه استودیوی 2K Silicon Valley خواهد بود که آقای مایکل کوندری (Michael Condrey)، کارگردان پیشین سری Dead Space، وظیفه ساخت و مدیریت آن را برعهده گرفته است. در این میان، یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به نام Shinobi602 که در گذشته اطلاعاتی از بازی های معرفی نشده فاش کرده بود، به تازگی ادعا کرده است که هر دو بازی جدید شرکت توکی گیمز طی ماه های آینده معرفی خواهند شد که یکی از این دو، نسخه جدید بازی Mafia است که در حال حاضر توسط استودیوی Hanger 13 ساخته می شود.

نسخه جدید بازی Mafia

مطابق گفته های این کاربر، ساخت بازی مافیا 4 از چند وقت پیش در استودیوی هنگر 13 آغاز شده و اعضای سازنده نسخه سوم این مجموعه هم اکنون روی ساخت نسخه جدید آن مشغول به کار هستند. البته باید در نظر داشت که این گزارش از سوی منابع رسمی تایید نشده و شرکت توکی گیمز تا به امروز عرضه Mafia 4 را رسما تایید نکرده است. اگرچه تولید قسمت چهارم این فرانچایز دور از انتظار نیست اما باید تا معرفی و تایید آن منتظر بمانیم. بنابراین، در حال حاضر نمی توان ادعاهای کاربر Shinobi602 را ملاک عمل قرار داد و از عرضه مافیا 4 طی سال های آینده مطمئن شد. از طرفی، ممکن است که پروژه جدید هنگر 13 هیچ ارتباطی با مجموعه مافیا ندارد و این استودیو در حال توسعه یک اثر کاملا جدیدی است.

از آنجا که چند ماه به برگزاری مراسم E3 2020 باقی مانده است، به نظر می رسد که شرکت توکی گیمز در جریان این نمایشگاه بزرگ به معرفی دو بازی جدید خود بپردازد. از طرفی، دو کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی روانه بازار شده و نسل جدید صنعت بازی های ویدیویی آغاز می شود. به همین خاطر، در صورتی که این گفته ها به حقیقت بپیوندند، انتظار می رود که نسخه جدید بازی Mafia 4 برای کنسول های نسل نهم عرضه خواهد شد.

ارسال نظر