تعداد کاربران سرویس نینتندو آنلاین به 15 میلیون نفر رسید

رسانه کلیک - رئیس ارشد نینتندو به تازگی در گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس نینتندو آنلاین از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده است.

تعداد کاربران سرویس نینتندو آنلاین به 15 میلیون نفر رسید

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین برای نخستین بار در ماه سپتامبر سال میلادی 2018 راه اندازی شد. سرویسی مشابه ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس که امکان تجربه بازی های آنلاین را برای مشترکین خود فراهم کرده و در کنار آن، تخفیف های بیشتری را هم در فروشگاه eShop برای کاربران اعمال می کند.

حال طبق جدیدترین گزارش نینتندو که در تازه ترین نشست گزارش مالی این شرکت منتشر شده، گویا تعداد کاربران این سرویس از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده است. شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furokawa)، رئیس کل نینتندو، در جریان این جلسه اعلام کرد که در حال حاضر بالغ بر پانزده میلیون بازیکن عضو سرویس نینتندو سوییچ آنلاین است که در مقایسه با فروش 52 میلیون واحدی کنسول نینتندو سوییچ در سراسر جهان، گویا نزدیک به 29 درصد از دارندگان این پلتفرم به پرداخت هزینه بیشتر و عضویت در این سرویس تن داده اند. البته این سرویس در ابتدای ژانویه سال میلادی 2019 تنها هشت میلیون کاربر داشت و سپس با گذشت زمان، در کمتر از یک سال از زمان راه اندازی خود به جامعه ده میلیون نفری دست یافت. حال به نظر می رسد که جامعه این سرویس در طول یک سال گذشته دو برابر شده و با افزایش فروش کنسول سوییچ، به مرور به تعداد کاربران نینتندو آنلاین هم اضافه می شود.

تعداد کاربران سرویس نینتندو آنلاین

در این میان، نینتندو مدعی است که برخی از مشترکین قبلی نینتندو سوییچ آنلاین در انتهای عضویت خود تصمیمی برای تمدید ندارند و اشتراک خود را لغو می کنند. به همین خاطر، این شرکت قصد دارد تا با ارائه ویژگی های جالب و جذاب به این سرویس، همچنان دارندگان کنسول هیبریدی سوییچ را به عضویت دوباره در این سرویس تشویق کند.

شونتارو فوروکاوا در این باره می گوید:

تعداد کاربران سرویس نینتندو آنلاین روز به روز در حال افزایش است. با این حال، هنوز برخی از افراد از تمدید اشتراک دوباره خود خودداری می کنند. به همین خاطر ما در تلاش هستیم تا با افزودن ویژگی های جذاب و جدید، کاربران با به ادامه عضویت در این سرویس ترغیب و تشویق کنیم.

در ادامه این گفت و گو، شونتارو فوروکاوا خاطرنشان کرد که شرکت نینتندو هیچ برنامه ای برای عرضه مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ در ادامه سال جاری میلادی ندارد و تمام شایعه ها در زمینه کنسول ارتقا یافته و نسل جدید سوییچ به نام سوییچ پرو کذب است. این موضوع شاید تاثیر منفی در حفظ کاربران سرویس نینتندو آنلاین بگذارد، اما به نظر می رسد که این شرکت مشابه مایکروسافت و سونی به طور ماهانه بازی های رایگانی را تقدیم مشترکین خود کند و یا بازی های قدیمی و پرطرفدار کنسول های Nintendo Cube به این سرویس اضافه شوند.

ارسال نظر