11 بازی معرفی نشده دیگر برای نینتندو سوییچ در سال 2019 عرضه خواهد شد

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد طمع شرکت ژاپنی نینتندو پایانی ندارد و آن‌ها علاوه بر بازی‌های معرفی شده، 11 بازی دیگر را برای نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی منتشر خواهند کرد.

11 بازی معرفی نشده دیگر برای نینتندو سوییچ در سال 2019 عرضه خواهد شد

در حالی که سال 2018 میلادی سالی پر از اتفاقات خوب برای نینتندو سوییچ بود و این کنسول توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند، ظاهرا شرکت نینتندو این بار به مدارج بالاتری فکر می‌کند. این کنسول دستی در سال گذشته میلادی یعنی سال 2018 توانست به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده شناخته شود و با در اختیار داشتن بازی‌های انحصاری باکیفیت جذابیت زیادی برای بسیاری از علاقه مندان به عرصه بازی‌های ویدیویی داشته باشد. به نظر می‌رسد که اوضاع برای کنسول نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی بهتر باشد و بازی‌های بیشتری برای این کنسول عرضه شود. از طرفی دیگر با توجه به این که به اواخر عمر کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نزدیک می‌شویم، بسیاری از تحلیل‌گران معتقد هستند که کنسول نینتندو سوییچ در سال 2019 هم فروش فوق العاده‌ای خواهد داشت و می‌‌تواند نسبت به سال گذشته میلادی عملکرد بهتری داشته باشد.

از جمله بازی‌های که هم اکنون عرضه آن‌ها به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی به صورت رسمی تایید شده است، می‌توان به Travis Strikes Again: No More Heroes، New Super Mario Bros. U Deluxe، Yoshi's Crafted World، Luigi's Mansion 3، Fire Emblem: Three Houses، Daemon X Machina، Pokemon 8 و Animal Crossing اشاره کرد.

همان طور که اشاره می‌کنید بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همگی بازی‌های محبوب نینتندو هستند اما این طور که از شواهد پیداست، در آینده‌ای نزدیک باید 11 بازی دیگر را به لیست بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی اضافه کنیم.

امیلی راجرز (Emily Rogers) که از خبرنگاران شناخته شده در حوزه سخت‌ افزارها و نرم افزارها و بازی‌های شرکت نینتندو است، در ResetEra از نشر 11 بازی معرفی نشده‌ی دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی صحبت کرده است. بنابر گفته‌های، از این یازده بازی، 2 بازی به صورت انحصاری برای eShop (فروشگاه بازی‌های دیجیتالی نینتندو)، 2 بازی کنسول Wii U که برای نینتندو سوییچ پورت خواهد شد، یک بازی از Nintendo Labo و 6 بازی دیگر به صورت فیزیکی در خرده فروشی‌ها برای کنسول نینتندو سوییچ در سال 2019 میلادی منتشر خواهد شد.

راجرز اظهار کرد که هنوز هیچ اطلاعاتی از نام این بازی‌ها ندارد اما احتمال می‌رود که یکی از این 11 بازی، بازی Metroid Prime Trilogy باشد که اخیرا هم شایعات زیادی از توسعه‌ی آن، در رسانه‌های خبری به اطلاع مردم رسانده شده است. همچنین یکی دیگر از این بازی‌ها می‌تواند مربوط به پروژه مخفیانه استدیو رترو (Retro Studio) باشد. از طرفی دیگر، پیش از این‌ها، خود شرکت نینتندو رسما اعلام کرده بود که یک بازی تایید نشده برای کنسول دستی نینتندو سوییچ توسط خودِ آن‌ها در حال توسعه است که قبل از ماه مارچ 2020 میلادی (اسفند ماه 98) برای این کنسول عرضه خواهد شد.

به گفته‌ی نینتندو، برنامه ریزی آن‌ها برای نیمه اول سال 2019 تمام و کمال به اطلاع عموم رسانده شده است. بنابراین احتمال این که گزارش امیلی راجرز درست از آب دربیاید، بسیار زیاد است. این طور که پیداست به لطف نینتندو سوییچ، این شرکت یک بار دیگر به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

ارسال نظر