تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین به 8 میلیون نفر رسیده است

رسانه کلیک - پس از فروش چشمگیر کنسول دستی جدید نینتندو، حالا تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین به رقم شگفت انگیز 8 میلیون نفر رسیده است.

تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین به 8 میلیون نفر رسیده است

شرکت نینتندو گزارش مالی خود در سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی (یعنی از ماه اکتبر تا دسامبر سال گذشته میلادی) منتشر کرده است که بر اساس آن، مشخص است که تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین به بیش از 8 میلیون کاربر رسیده است. این در حالی است که این سرویس آنلاین از ماه سپتامبر سال 2018 میلادی (مصادف با شهریور ماه 97) برای کنسول دستی نینتندو سوییچ راه اندازی شده است؛ به عبارتی دیگر، می‌توان گفت که این سرویس اشتراک‌دهی در طول 4 ماهه نخست راه اندازی خود موفق به جذب 8 میلیون نفر شده است که یک آمار موفقیت آمیز و درخشان برای شرکت نینتندو به حساب می‌آید.

در ادامه گزارش مالی نینتندو تا ابتدای سال 2019 میلادی، توضیحات بیشتری در رابطه با تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین ارائه داده شده است؛ بر این اساس، کاربرانی که دارای اشتراک خانوادگی هستند نیز در این 8 میلیون نفر محاسبه شده است. این در حالی است که کسانی هم به صورت رایگان و موقت از این سرویس می‌توانند استفاده کنند اما تعداد آن‌ها در آمار مربوط به تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین محاسبه نشده است. این شرکت ژاپنی پس از ارائه این گزارش وعده داد که خدمات بیشتری را در سرویس نینتندو سوییچ آنلاین (Nintendo Switch Online) ارائه دهد.

شرکت نینتندو در رابطه با این مسئله، اطلاعیه زیر را منتشر کرده است:

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین شروع بسیار خوبی داشته است و توانسته تعداد کاربرانش را به 8 میلیون نفر برساند؛ این در حالی است که کاربرانی که دارای اشتراک آزمایشی و رایگان و موقت هستند، در این آمار محاسبه نشده است. هدف ما برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ این است که بازی‌‌های بیشتر، ویژگی بیشتر و سرگرم‌کننده‌تری را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. ما تلاش می‌کنیم تا ارائه خدمات‌مان را ادامه دهیم.

در ماه نوامبر سال 2018 (مصادف با آبان 97) شرکت نینتندو اعلام کرد که راه اندازی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در هفته‌های ابتدایی آمار خوبی را برای آن‌ها به جا گذاشته است اما هیچ صحبتی از این ارقام موجود در این آمار به اطلاع عموم و رسانه‌های خبری، نرساند.

هیچ شکی در این مسئله نیست که انتشار بازی‌های جذابی مانند Super Smash Bros. Ultimate، Splatoon 2 و Mario Kart 8 تاثیر چشمگیری در موفقیت‌های نینتندو در این زمینه داشته است. البته نینتندو ادعا می‌کند که بسیاری دیگر از خدمات و ویژگی‌هایی که در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار داده است، باعث شده تا تعداد کاربران نینتندو سوییچ آنلاین هم به رقم قابل توجهی برسد.

همن طور که اشاره شد نینتندو قصد دارد تا خدماتش را در سرویس نینتندو سوییچ آنلاین گسترش دهد. در همین راستا، بنابر بسیاری از شایعات و اظهار نظر‌ها این احتمال وجود دارد که بازی‌های کنسول SNES هم در سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه شود. علاوه بر این، قرار است به زودی امکان ثبت نام در نینتندو سوییچ آنلاین از طریق سایر وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین نینتندو هم مهیا شود. به طور کلی، این شرکت ژاپنی سعی دارد تا در سال جاری بتواند موفقیت‌های خود را در سرویس‌های آنلاین افزایش دهد و بتواند جذابیت‌های بیشتری را برای کاربرانش به وجود آورد.

ارسال نظر