نینتندو در نمایشگاه E3 2020 شرکت می‌کند

رسانه کلیک - طبق اعلام گروه ESA، شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2020 حضور دارد و با همکاری توسعه دهندگان از عناوین جدید کنسول سوییچ رونمایی خواهد کرد.

نینتندو در نمایشگاه E3 2020 شرکت می‌کند

چند ساعت پیش بود که گروه The Entertainment Software Association، به اختصار ESA، فهرستی از شرکت های حاضر در مراسم E3 2020 را منتشر کرد. در حالی که در زمان افشای این لیست برگزارکنندگان اعلام کردند که این لیست نهایی نیست و ممکن است در آینده سایر شرکت های ناشر نیز به این مراسم ملحق شوند، اما نبود نینتندو مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و بسیاری بر این باور بودند که این شرکت ژاپنی مشابه سونی امسال در E3 حضور نخواهد داشت و در جریان این نمایشگاه شاهد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی از سوی این شرکت نخواهیم بود.

با قوت گرفتن این شایعه ها، سرانجام انجمن نرم افزارهای سرگرمی (ESA) دقایقی پیش فهرست خود را به‌روزرسانی کرد و نام شرکت نینتندو را در میان سایر شرکت های ناشر از جمله مایکروسافت قرار دارد. بر این اساس، همان طور که این انجمن وعده داده بود، چندین شرکت برتر صنعت بازی های ویدیویی در مراسم E3 2020 حضور خواهند داشت. حال که حضور نینتندو رسما تایید شده، تا به امروز از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی دو شرکت مایکروسافت و نینتندو در این نمایشگاه اطلاع داریم. جدا از این دو شرکت، یوبی سافت، الکترونیک آرتز، بلیزارد و اکتیویژن تا به این لحظه بیانیه ای مبنی بر حضور خود در این رویداد منتشر نکرده اند.

بر این اساس، نینتندو هم در کنار مایکروسافت از بازی های جدید کنسول خود یعنی نینتندو سوییچ رونمایی خواهد کرد. البته، از آنجا که این گزارش از سوی انجمن نرم افزارهای سرگرمی منتشر شده و نینتندو اطلاعیه ای در این زمینه ارائه نکرده، بعید نیست که این نام به اشتباه در لیست شرکت های حاضر در E3 2020 قرار گرفته باشد. البته این موضوع خیلی محتمل نیست. جدا از مایکروسافت و نینتندو، به احتمال قوی شرکت یوبی سافت هم به این مراسم بپیوندد و در خلال نمایش ها شاهد معرفی دستاوردها و بازی های جدید این کمپانی برای نسل نهم کنسول ها یعنی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 باشیم.

در دیگر خبرهای مراسم E3، صبح امروز بود که آقای جف کیلی (Geoff Keighley) در گفت و گو با وب سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که به خاطر عدم رضایت از شیوه برگزاری نمایشگاه امسال، بعد از بیست و پنج سال فعالیت پررنگ در این رویداد، برای اولین بار در E3 2020 شرکت نخواهد کرد. طبق این اظهارات، ظاهرا وی به خاطر نمایش ها و کنفرانس های این نمایشگاه چنین تصمیمی اتخاذ نکرده و در پی تمرکز بیشتر انجمن نرم افزارهای سرگرمی مقام های شرکت ها و شخصیت های مطرح دنیای سینما و بازی، قصد حضور در آن را ندارد. بدین ترتیب، بخش هایی از E3 امسال برای بازیکنان نامعلوم است و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای E3 Coliseum خواهد افتاد.

ارسال نظر