مراحل ساخت بازی Nioh 2 به پایان رسید

رسانه کلیک - شرکت «کویی تکمو» به تازگی با همکاری استودیوی تیم نینجا اعلام کرد فرآیند ساخت بازی Nioh 2 به اتمام رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است.

مراحل ساخت بازی Nioh 2 به پایان رسید

Nioh 2 یکی از مورد انتظارترین بازی امسال برای هواداران سبک هک اند اسلش و نقش آفرینی ژاپنی است که کمتر از یک ماه دیگر از راه خواهد رسید. به همین خاطر، شرکت «کویی تکمو» (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) چندی پیش از اتمام روند ساخت بازی Nioh 2 خبر داده اند که به اصطلاح این عنوان گلد شده است. این موضوع نشان می دهد بازی در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید و دیگر نباید نگران تاخیر و تغییر تاریخ انتشار بازی باشید.

گلد شدن بازی بدین معنا است که در حال حاضر Nioh 2 هیت برای انتشار روی دیسک (نسخه فیزیکی) در سراسر جهان به شرکت ناشر خود یعنی الکترونیک آرتز ارسال شده و بازی یقینا در تاریخ مشخص شده راهی بازار می شود. به عبارت دیگر، حتی در صورت مشاهده مشکل جزئی و بزرگ، سازندگان عرضه بازی را به عقب موکول نمی کنند و شما در روز مقرر می توانید از تجربه بازی روی پلی استیشن 4 لذت ببرید. البته، بعید نیست که در روز انتشار شاهد عرضه یک به‌روزسان برای بهبود و رفع ایرادات کوچک بازی باشیم.

بازی Nioh 2 پیش درآمدی بر نسخه اول این مجموعه محسوب می شود همچنان در Sengoku جریان خواهد داشت. از لحاظ گیم پلی و مدت زمان بخش کمپین بازی، این عنوان تقریبا با نسخه اول برابری می کند و گفته شده که اتمام کلیه مراحل و ماموریت های اصلی بازی نزدیک به 55 ساعت به طول می انجامد. با توجه به محتوای خوب Nioh، انتظار می رود که در نسخه دوم از تعداد مراحل کاسته نشود و در عوض، موارد جدیدی راهی بازی شود. به گفته توسعه دهندگان، در این نسخه بازیکنان می توانند از سلاح های جدید مانند Switchglaive استفاده کنند. همچنین، شرکت کویی تکمو وعده داده که پس از انتشار بازی، همچنان به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد و بازیکنان در آینده سه بسته الحاقی مختلف دریافت خواهند کرد.

ساخت بازی Nioh 2

جالب اینجاست که شرکت کویی تکمو روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر گزارش جدیدی از میزان فروش بازی Nioh در جهان به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، فروش جهانی این عنوان به تازگی از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده و این اثر در طول پنج ماه اخیر بالغ بر 250 هزار نسخه فروش داشته است ( فروش بازی Nioh به بیش از سه میلیون نسخه رسید ) این در حالی است که دو هفته پیش سازندگان در قالب پیامی اعلام کردند که فروش این عنوان به مرز سه میلیون نسخه نزدیک شده است.

بازی 2 Nioh قرار است در روز جمعه 23 اسفند ماه امسال (13 مارس سال جاری میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی از انتشار این عنوان برای دو پلتفرم دیگر یعنی رایانه های شخصی و ایکس باکس وان ارائه نشده و این موضوع با توجه به نبود گمانه زنی های زیاد، همچنان برای بازیکنان نامعلوم است.

ارسال نظر