با پرفروش ترین بازی های ماه مارس آشنا شوید

رسانه کلیک – موسسه آماری NPD به تازگی فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه مارس 2020 در ایالات متحده آمریکا را منتشر کرد که طبق آن، بازی پرطرفدار Call of Duty: Modern Warfare برای دومین ماه متوالی در صدر جدول حضور دارد.

با پرفروش ترین بازی های ماه مارس آشنا شوید

شرکت تحلیلگر NPD که وظیفه بررسی و تهیه گزارش پرفروش ترین بازی ها در ایالات متحده آمریکا را برعهده دارد، طبق روال همیشه چندی پیش فهرست عناوین پرفروش ماه مارس را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر نه تنها به عنوان پرفروش ترین بازی این ماه لقب گرفته، بلکه در جایگاه نخست جداول پرفروش ترین بازی سال و همچنین پرفروش ترین بازی 12 ماه اخیر به چشم می خورد.

رتبه دوم این جدول به فوتبال آمریکایی به نام MLB: The Show 20 تعلق دارد که با توجه به علاقه بازیکنان آمریکایی به این ورزش، حضور آن در این جایگاه خیلی عجیب به نظر نمی رسد. بازی جدید شرکت کپکام که به Resident Evil 3 معروف است، در ماه نخست عرضه توانست در رتبه سوم پرفروش ترین بازی های ماه مارس در آمریکا قرار گیرد و در رتبه های چهارم و پنجم به ترتیب عناوین NBA 2K20 و Doom Eternal جا گرفته اند.

طبق گفته های شرکت NPD، درآمد صنعت بازی های ویدویی در طول این ماه با افزایش 35 درصدی، به رقم 1.597 میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، فروش سخت افزارها از جمله کنسول ها طی مارس برابر با 461 میلیون دلار اعلام شده که در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته میلادی، 61 درصد افزایش پیدا کرده است. در بخش فروش بازی ها و نرم افزارها، درآمد این صنعت در ماه اخیر 739 میلیون دلار بوده که در صورت مقایسه با مارس سال گذشته، 34 درصد رشد داشته است. در آخر، فروش لوازم جانبی گیمینگ با افزایش درآمد 12 درصدی، از مرز 397 میلیون دلار عبور کرده است. به نظر می رسد که علت این روند افزایشی به خاطر قوانین قرنطینه در آمریکا رخ داده است.

به طور خلاصه، آمار فروش صنعت بازی‌های ویدیویی در ماه مارس سال جاری میلادی به شرح زیر است:

  • فروش کلی: 1,597میلیارد دلار (35 درصد افزایش)
  • فروش سخت افزار: 461 میلیون دلار (63 درصد افزایش)
  • فروش نرم افزار (تمامی پلتفرم ها): 739 میلیون دلار (34 درصد افزایش)
  • فروش لوازم جانبی: 397 میلیون دلار (12 درصد افزایش)

در ادامه، می‌‌ توانید فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه مارس 2020 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید فروش دیجیتالی عناوین ویدیویی «*» دار و فروش دیجیتالی نسخه رایانه شخصی عناوین ویدیویی «**» دار در نظر گرفته نشده است.

پرفروش ترین بازی های ماه مارس 2020

این فهرست شامل بازی‌ های تمامی پلتفرم ها می شود.
ارسال نظر