اجرای بازیهای ایکس باکس در تلویزیون های هوشمند سامسونگ بدون نیاز به کنسول

سامسونگ امروز مرکز بازی خود را برای تلویزیون ها و مانیتورهای هوشمند 2022 خود راه اندازی می کند. این مرکز بهترین برنامه های پخش بازی را در یک مکان واحد با دسترسی سریع به GeForce Now انویدیا، Google Stadia، Utomik، Twitch و برنامه جدید Xbox TV مایکروسافت گرد هم می آورد. حتی آمازون لونا نیز به زودی در دسترس خواهد بود و به طور منظم در رابط کاربری Samsung Gaming Hub ادغام شده است.

با این حال، هاب بازی تنها به عنوان یک نقطه راه اندازی برای اجرای بازی های ابری عمل نمی کند. کاربران کنسول‌های بازی ویدیویی متصل به HDMI که به تلویزیون وصل هستند نیز می توانند با کاربرانی که به صورت ابری و آنلاین بازی مورد نظر را بازی می کنند، تجربه بازی چند نفره آنلاین را داشته باشند. سامسونگ ویژگی کراس پلی و بازی در پلتفرم های مختلف را در سرویس جدید خود قرار داده و شما می توانید با کاربرانی که از کنسول دیگری برای اجرای بازی استفاده می کنند، به صورت آنلاین بازی کنید. این بدان معناست که هدست‌ها و کنترل‌کننده‌های بلوتوث مختلف در کنسول های دیگر از طریق Samsung Gaming Hub کار خواهند کرد.

بزرگترین افزوده جدید به مرکز بازی سامسونگ، برنامه تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت است. در حالی که Stadia، GeForce Now، و Twitch در تلویزیون‌های مختلف در دسترس هستند، برنامه Xbox در حال حاضر منحصراً در Samsung Gaming Hub است و دسترسی به Xbox Cloud Gaming را فراهم می‌کند. Fortnite برای پخش رایگان در دسترس است، اما برای انجام بیش از 100 بازی به اشتراک Xbox Game Pass Ultimate نیاز دارید.

در کنار راه اندازی هاب بازی، انویدیا برخی بازی ها را نیز به سرویس GeForce Now خود اضافه می کند. Alaloth: Champions of The Four Kingdoms، Disgaea 6 Complete، Card Shark، KartKraft، Hotline Miami و NASCAR 21: Ignition همگی امروز در دسترس هستند.

ارسال نظر