بهترین بازی های PS4 کدامند؟

اگرچه پلی استیشن 4 سونی دیگر رونق چندانی ندارد و کم‌کم PlayStation 5 جایگزین آن خواهد شد، اما هنوز هم می‌توان نگاهی به بازی های خوب آن انداخت که بیش از 1500 عنوان هستند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین بازی های PS4 آشنا شوید.

بهترین بازی های PS4 کدامند؟

اگرچه پلی استیشن 4 سونی دیگر رونق چندانی ندارد و کم‌کم PlayStation 5 جایگزین آن خواهد شد، اما هنوز هم می‌توان نگاهی به بازی های خوب آن انداخت که بیش از 1500 عنوان هستند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین بازی های PS4 آشنا شوید.

Control

بهترین بازی های PS4 بازی Control ترکیبی است از روایتگری آلن ویک در Twin Peaks و بازی با اسلحه ها و هیجان Quantum Break. در این بازی شما به عنوان زنی بازی می کنید که به دنبال برادر گمشده اش می گردد و به زودی متوجه می شوید که خط باریکی میان واقعیت و توهمات وجود دارد.

God of War

نسخه جدیدی از بازی God of War شرکت سونی به مدت نیم دهه (تا سال 2018) بیرون نیامد. اما این شرکت به نحوی برنامه ریزی کرده بود که سری جدید بازی در بی نقص ترین حالت خود منتشر شده و حیرت هواداران را برانگیزد و ضعف های آن را تبدیل به قدرت کند. در سری جدید بازی Kratos پدر شده و دوربین به شانه وی وصل شده است.

Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn به کمپانی بازی های Guerrilla Games تعلق دارد. این بازی جهانی پسا آخرالزمانی را تصویر می کند که داستانی جذاب در آن رقم می خورد. اگرچه سوژه بازی ممکن است چندان جدید نباشد، اما به قدی خوب پرداخته شده که بدون تردید پس از گذشت 2 سال از انتشار آن، هنوز ارزش امتحان کردن را دارد.

Marvel's Spider-Man

بهترین بازی های PS4 اگرچه بازی های اسپایدرمن به مدت 15 سال جزو پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری بوده اند، با این حال می توان با اطمینان گفت هیچ کدام به اندازه Marvel's Spider-Man خوب نبوده اند. در این بازی شهر نیویورک به خوبی مصور شده است و ترکیبی از مبارزه های بازی های بت من: آرخام و داستانی جذاب فراهم آورده شده است.

Persona 5 Royal

بازی اصلی Persona 5 که ترکیبی از یک نوجوان مدرسه ای بودن، عاشق شدن، درس خواندن برای امتحانات و دست و پنه نرم کردن با درست و غلط های جامعه بود، بازی بسیار جالبی بود. در سری جدید بازی در توکیو رقم می خورد و شما با کاراکتر جدیدی آشنا می شوید که درست پس از آن که فکر می کنید دنیا را نجات داده اید، بازی را با وی ادامه دهید.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 را تنها کمپانی راک استار که سری بازی های GTA را نیز تولید کرده می توانست تولید کند. شبیه سازی های راک استار از یک دنیای مرزی فروپاشیده بسیار جذاب است. در حالی که ممکن است گیم پلی استودیو زیاد تغییر نکرده باشد، اما این باز ینیز بی تردید یکی از بهترین بازی های PS4 به شمار می رود.

Resident Evil 7: Biohazard

بسیاری از هواداران بازی های Resident Evil پس از سری شش ام این بازی از آن به شدت ناامید شدند، زیرا آن چه قرار بود یک بازی ترسناک تلقی شود تبدیل به بازی اکشن آشفته ای شده بود. با این حال، کمپانی Capcom به جای فراموش کردن کل بازی Resident Evil 7: Biohazard را بیرون داد که بازی ترسناکی بسیار بهتر از نسخه قبلی است. در بسیاری از قسمت های این بازی تنها باید تلاش کنید فرار کنید و جان خود را نجات دهید!

Sekiro: Shadows Die Twice

بهترین بازی های PS4 Sekiro: Shadows Die Twice تنها سری جدیدی از بازی های دارک سولز نیست. این بازی دارای نوعی ماجراجویی سامورائی است که شدیدا جنگی بوده و در آن باید مخفی کاری را با شمشیربازی های خود ترکیب کنید. اگرچه این بازی نسبتا دشوار است، با این حال یکی از بهترین بازی های PS4 محسوب می شود.

Tetris Effect

Tetris Effect بی تردید بهترین بازی تتریس طی تمام این سال ها محسوب می شود. توسعه دهنده این بازی، بازی کلاسیک تتریس را با موزیک و افکت های خاص بسیاری ترکیب کرده تا بازی منحصر به فردی تولید کند.

Until Dawn

اگر Resident Evil 7 یک بازی ترسناک کلاسیک باشد، Until Dawn یک بازی اسلشر به شمار می رود. این بازی بسیار ماجراجویانه شامل گروهی از 8 نوجوان می شود که شما مسئولیت هدایت آن ها را در میان بیش شمار تصمیمی که باید بگیرند دارید تا آن ها را زنده به پایان بازی برسانید.

ارسال نظر