رویداد پلی استیشن 5 به تعویق افتاد!

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی چندی پیش در صفحات شبکه های اجتماعی خود رسما اعلام کرد که رویداد پلی استیشن 5 بنا به دلایلی به زمان دیگری موکول شده است.

رویداد پلی استیشن 5 به تعویق افتاد!

پس از حدس و گمان های فراوان، سرانجام چند روز پیش بود که آقای جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر ارشد پلی استیشن، در پیامی اعلام کرد که رویداد ویژه کنسول پلی استیشن 5 راس راس ساعت 00:30 دقیقه بامداد روز ۱۶ خرداد ماه به وقت ایران (چهارم ماه ژوئن) به صورت دیجیتالی برگزار می شود و در جریان آن، شاهد نمایش اولین گیم پلی بازی های جدید و انحصاری سونی خواهیم بود.

در حالی که بسیاری از هواداران خود را برای تماشای گیم پلی بازی های نسل بعدی پلی استیشن آماده کرده بودند و از طرفی، برخی ها هم برای برگزاری این رویداد لحظه شماری می کردند، اما متاسفانه شرکت سرگرمی های تعاملی سونی چندی پیش در صفحه های شخصی شبکه های اجتماعی خود رسما اعلام کرد که در حال حاضر زمان مناسبی برای نمایش بازی های جدید نیست و این کمپانی علی رغم وعده های خود، تصمیم گرفته تا رویداد مذکور را به زمان دیگری موکول کند.

شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در پیامی اعلام کرد:

ما تصمیم گرفتیم تا رویداد پلی استیشن 5 که پیش تر قرار بود در روز چهارم ژوئن برگزار شود را به تاریخ دیگری موکول کنیم. ما به خوبی آگاه هستیم که کاربران و هواداران به شدت برای نمایش بازی های نسل بعدی سونی هیجان زده هستند. به همین خاطر، احساس می کنیم که هم اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن عناوین نسل نهم پلی استیشن نیست. بر این اساس، در نظر داریم تا با تغییر زمان برگزاری این مراسم، اجازه دهیم تا صدای مردم بیشتر از گذشته شنیده شود.

در حالی که رویداد پلی استیشن 5 در روز چهارم ژوئن به کلی لغو شده، اما متاسفانه هنوز هیچ زمان جایگزینی برای این مراسم از سوی سونی اعلام نشده است. از طرفی، این کمپانی ژاپنی همچنان علت تغییر زمان برگزاری رویداد مذکور را مشخص نکرده و تنها مدعی است که در حال حاضر زمان مناسبی برای نمایش گیم پلی بازی های جدید پلی استیشن نیست. ممکن است که این تصمیم در پی اتفاقات اخیر ایالات متحده آمریکا اتخاذ شده باشد.

با همه این ها، بر اساس گفته های سونی، کنسول پلی استیشن 5 در اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس نیز برای عرضه در این بازه زمانی برنامه ریزی شده است. با این حال، هنوز هر دو کمپانی تاریخ عرضه دقیق دستگاه های نسل بعدی را مشخص نکرده اند. البته، توسعه دهندگان بر این باورند که ویروس کرونا هیچ تاثیری روی ساخت سیستم های جدید نمی گذارد و هر دو دستگاه در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید.

ارسال نظر