بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

رسانه کلیک – چند روز پس از مایکروسافت، شرکت سونی لیست بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 پلی استیشن پلاس را منتشر کرد که از عرضه رایگان بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator خبر می دهد.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در ابتدای شروع سال نو میلادی، شرکت ژاپنی سونی مثل همیشه لیست اسامی بازی های رایگان ماه بعدی سرویس پلی استیشن پلاس را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، بار دیگر دو بازی رایگان به کاربران کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و مشترکین سرویس پولی PS Plus هدیه داده می شود. سونی این بار هم بازی های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته که برای هر دو اثر برای مدتی شما را سرگرم می کند.

از روز شانزدهم دی ماه (6 فوریه)، کاربران سرویس پلی استیشن پلاس می توانند به رایگان صاحب بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator شوند. این پیشنهاد تا روز چهاردهم بهمن ماه (سوم فوریه) ادامه خواهد داشت و تا زمانی که عضو این سرویس پولی باشید، می توانید از تجربه رایگان هر دو اثر لذت ببرید.

Uncharted: The Nathan Drake Collection نسخه کالکشن مجموعه آنچارتد است که شامل سه بازی UNCHARTED: Drake's Fortune, UNCHARTED 2: Among Thieves و UNCHARTED 3: Drake's Deception می شود. این عنوان در سال 2015 میلادی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد تا بازیکنان علاوه بر تجربه بازی آنچارتد 4، با نسخه های ابتدایی این فرانچایز نیز سرگرم شوند. در کنار این اثر، سونی بازی خنده دار و مسخره Goat Simulator را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این بازی که در اصل یک اثر شبیه ساز حیوان بز است، کنترل یک بز رها شده در جهان باز را به شما داده تا با انجام کارهای مختلف، شهر را به آشوب بکشید.

اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 پلی استیشن پلاس به شرح زیر است:

بازی‌ های رایگان کنسول پلی‌ استیشن 4

  • Uncharted: The Nathan Drake Collection
  • Goat Simulator

هر دو بازی فوق از روز 16 دی ماه (ششم ژانویه) تا 14 بهمن (سوم فوریه) در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به صورت رایگان تقدیم کاربران سرویس پلی استیشن پلاس می شود. توجه داشته باشید که این دو عنوان تنها برای مشترکین PS Plus در نظر گرفته شده و درصورتی که جزء کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، قادر به دریافت این آثار نخواهید بود. قبل از فرا رسیدن شانزدهم دی، فراموش نکنید که بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس را حتما به حساب کاربری خود اضافه کنید. این عناوین شامل Titanfall 2 و Monster Energy Supercross - The Official Videogame می شود.

شرکت مایکروسافت هم از این فاغله عقب نمانده و چند روز پیش فهرست بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 سرویس ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت. بر این اساس، ردموندی ها دو بازی Styx: Shards of Darkness و Batman: The Telltale Series را برای کاربران کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته اند. همچنین، دارندگان ایکس باکس 360 در این ماه می توانند به تجربه رایگان بازی Tekken 6 و Lego Star Wars II: The Original Trilogy بپردازند ( بازی های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند ).

ارسال نظر