همگام‌سازی تروفی‌ها در PS4 بهبود یافت

کلیک - شرکت سونی پس از اختلالات پیش آمده در پلی استیشن نتورک، رسما اعلام کرد که تغییراتی در همگام سازی تروفی های کنسول PS4 ایجاد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.این تغییرات سرعت همگام سازی تروفی ها را نسبت به گذشته بسیار افزایش داده، اگرچه هنوز کاربران کنسول پلی استیشن ۴ جهت همگام سازی تروفی های بدست آمده، باید به صورت دستی و از طریق منو و بخش تروفی کنسول خود اقدام کنند.

همگام‌سازی تروفی‌ها در PS4 بهبود یافت

این تغییرات سرعت همگام سازی تروفی ها را نسبت به گذشته بسیار افزایش داده، اگرچه هنوز کاربران کنسول پلی استیشن ۴ جهت همگام سازی تروفی های بدست آمده، باید به صورت دستی و از طریق منو و بخش تروفی کنسول خود اقدام کنند.

اگر اخبار گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که روز گذشته سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک به دلایل نامعلومی از دسترس خارج شد. سپس سونی ضمن برطرف سازی اختلالات، تغییراتی را در بخش همگام سازی تروفی با حساب کاربری ایجاد کرد که گویا این تغییرات منجر به افزایش سرعت همگام سازی اطلاعات شده است. البته با وجود این اقدامات، بازهم سرعت همگام سازی تروفی ها در کنسول پلی استیشن ۴ به سرعت همگام سازی اچیومنت ها در ایکس باکس وان نمی رسد چرا که ایچومنت ها بر روی کنسول ایکس باکس وان به صورت فوری و آنی آپلود می شوند. با این وجود، به نمایش گذاشتن تروفی ها در کنسول PS4 نسبت به گذشته بسیار سریع تر و راحت تر شده است.

همچنین بازیکنان جهت همگام سازی تروفی های جدید باید به صورت دستی و از طریق کنسول خود اقدام کنند. ممکن است در آینده نزدیک، بخش سرگرمی های شرکت سونی با انتشار بروز رسانی، همگام سازی تروفی ها را از حالت دستی به حالت اتوماتیک تغییر دهد. متاسفانه هنوز جزئیاتی در خصوص سرعت همگام سازی تروفی ها در سایر پلتفرم ها از جمله پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا منتشر نشده است.

شعبه اروپا شرکت سونی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود این چنین گفت:

خبر خوش! هم اکنون تروفی های کاربران PS4 بسیار سریع تر از گذشته با حساب کاربری همگام خواهد شد. بنابراین در حال حاضر نمایش اچیومنت ها و دستاوردهای و اشتراک گذاری آن ها با سایر بازیکنان راحت تر شده است.

- PlayStation Europe (@PlayStationEU) July 5, 2017

عنوان ویدیویی ۱۰۰۰ Top Rated's که در تاریخ ۲۷ ژوئن سال میلادی جاری (۶ تیر ۹۶) با شعار "سریع ترین تروفی پلاتینوم در جهان" به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد. در تریلر معرفی بازی، سازندگان مدعی هستند که بازیکنان فقط و فقط در عرض ۲۰ دقیقه قادر به دریافت تمامی تروفی های پلاتینوم خواهند بود. از آنجا که این عنوان مخالف قوانین فروشگاه پلی استیشن عمل کرده است، شرکت سونی فورا آن را از PSN Stroe حذف و خواستار اصلاح نام و تریلر بازی شد.

تروفی به معنی جام (جایزه) است! سازندگان عناوین ویدیویی برای آنکه بازیکنان به اجرا و ادامه بازی ها علاقه مند و تشویق شوند، امتیازات و جوایزی را در سرتاسر جهان بازی قرار می دهند. حال بازیکنان با طی مراحل، انجام حرکات ویژه، ماموریت های فرعی و موارد دیگر، این جوایز را کسب می کنند و با سایر بازیکنان و دوستان خود به اشتراک می گذارند. هم اکنون ۴ نوع تروفی با رنگ های مختلف در کنسول پلی استیشن ۴ شناخته می شود که هر کدام نمایانگر فعالیت بازیکنان در طول بازیست. در این میان، برخی از تروفی ها به راحتی به دست می آیند و برخی دیگر بازیکنان را شدیدا به چالش می کشاند.

ارسال نظر