بازی پلی استیشن 5 بلوپوینت بزرگترین پروژه این استودیو است

رسانه کلیک - بازی پلی استیشن 5 بلوپوینت گیمز بزرگترین پروژه این استودیو محسوب می شود که قرار است قدرت گرافیکی پلی استیشن جدید را نشان دهد.

بازی پلی استیشن 5 بلوپوینت بزرگترین پروژه این استودیو است

استودیوی مستقل بلوپوینت در حال حاضر مشغول ساخت چه بازی است؟ در حالی که این استودیو در نسل فعلی ساخت عناوین مهیجی را در کارنامه خود دارد، اما هیچ کدام آن ها از لحاظ بزرگی به اندازه پروژه بعدی و بازی پلی استیشن 5 نخواهد بود. با وجود اینکه تا به امروز اطلاعاتی درباره بازی جدید این استودیو منتشر نشده، اما بر اساس گفته سازندگان، اثر نسل نهم آن ها بزرگترین پروژه این استودیو است که قصد دارد ملاک و معیارهای گرافیک نسل بعدی سخت افزارهای صنعت بازی های ویدیویی را نمایش دهد.

بلوپوینت (Bluepoint Games) به تازگی در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که پروژه بعدی آن ها بزرگترین اثری است که تا به امروز توسط این استودیو ساخته شده است. توسعه دهندگان در این زمینه می گوید:

تازه ترین پروژه‌ی ما بزرگترین عنوانی است که تا به امروز آن را ساخته ایم. هدف بازی این است که ملاک و معیارهای گرافیک نسل بعدی سخت افزارهای صنعت بازی های ویدیویی را نمایش دهد.

بازی پلی استیشن 5 بلوپوینت

گفته های فوق باعث شده تا انتظار همه بازیکنان از استودیوی بلوپوینت گیمز و آثار بعدی آن ها بالا برود و طرفداران از این پس منتظر یک بازی جاه طلبانه هستند. به علاوه، آقای مارکو تراش (Marco Thrush)، مدیر عامل بلوپوینت گیمز، به تازگی اعلام کرده بود که پروژه‌ی بعدی آن ها پرافتخارترین اثر تاریخ این استودیو خواهد بود.

این استودیوی مستقل از زمان تاسیس تا به امروز با شرکت سرگرمی های تعاملی سونی همکاری کرده و اغلب به جای ساخت آثار حدید، روی ساخت نسخه بازسازی شده و یا کالکشن مجموعه های پرطرفدار خانواده پلی استیشن تمرکز داشته است. برای مثال، بلوپوینت وظیفه توسعه بازی های Uncharted: The Nathan Drake Collection، Gravity Rush Remastered را برعهده داشته که این عناوین به خوبی انتظار بازیکنان را برآورده کرده اند. تازه ترین اثر آن ها، Shadow of the Colossus نام دارد که در سال میلادی 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست بازخوردهای مثبت منتقدان را به همراه بیاورد. گزارش ها نشان می دهد که سازندگان در حال کار روی توسعه نسخه‌ بازسازی بازی Demon's Souls هستند که این عنوان در آینده نزدیک در اختیار کاربران PS5 قرار خواهد گرفت.

کنسول پلی استیشن 5 در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، مایکروسافت هم کنسول جدید ایکس باکس به نام ایکس باکس سری ایکس را در تعطیلات امسال به دست بازیکنان می رساند. البته، هنوز از سخت افزار و تمام ویژگی های این دو کنسول مطلع نیستیم و در حالی که مایکروسافت به احتمال قوی در مراسم E3 2020 به طور کامل از ایکس باکس جدید رونمایی خواهد کرد، ظاهرا سونی طی هفته های آینده در جریان مراسم PlayStation Meeting به نمایش گذاشته می گذارد. ( سونی به معرفی کنسول پلی استیشن 5 در ماه آینده اشاره می‌کند؟ )

ارسال نظر