صفحه پلی استیشن 5 در وب‌سایت PlayStation راه اندازی شد

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در اقدامی غیرمنتظره، چندی پیش صفحه پلی استیشن 5 در وب سایت رسمی PlayStation را راه اندازی کرد.

صفحه پلی استیشن 5 در وب‌سایت PlayStation راه اندازی شد

با توجه به عرضه پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی، در حال حاضر همه چشم ها به شرکت سونی دوخته شده تا با برگزاری یک رویداد اختصاصی، به طور کامل از این کنسول پرده بردارد. با این حال، تاکنون گزارش های زیادی در رابطه با عملکرد، طراحی ظاهری و همچنین قیمت این دستگاه لو رفته که تا حدی ما را با ویژگی های آن آشنا کرده است. برای مثال، تصویر لو رفته از رابط کاربری PS5 نشان می دهد که منوی این کنسول تفاوت زیادی با طراحی داشبورد PS4 ندارد ( افشای تصاویری از رابط کاربری پلی استیشن 5 ). موضوعی که برای طراحی لوگوی این دو دستگاه هم صادق است.

طی چند ماه گذشته، شایعه های زیادی مبنی رونمایی از PlayStation 5 در ماه فوریه به گوش می رسید که این حرف و حدیث ها تا به امروز توسط سونی تایید نشده است. با این حال، این شرکت ژاپنی اخیر اقدامات زیادی در رابطه با کنسول بعدی خود انجام می دهد که گویا زمان زیادی به معرفی این دستگاه باقی نمانده است. سونی چند روز پیش نام تجاری PS5 را در برخی از کشورها به ثبت رساند و طی نشست جدیدترین گزارش مالی، از دلایل عدم قیمت گذاری آن سخن گفت ( سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 را تعیین نکرده است ). حال این شرکت در تازه ترین اقدامات خود، چندی پیش صفحه پلی استیشن 5 در وب سایت رسمی PlayStation را راه اندازی کرد که به نظر می رسد سونی خود را برای مراسم رونمایی آماده می کند.

صفحه پلی استیشن 5

تاسیس صفحه پلی استیشن 5 به معنی رونمایی سونی از این کنسول نیست. متاسفانه در این صفحه جزئیاتی در خصوص دستگاه ارائه نشده و مشابه صحبت های قبلی، فقط به عرضه آن در تعطیلات کریسمس امسال اشاره می کند. البته، سونی در بیانیه ای عدم آمادگی خود برای رونمایی کامل از کنسول را بیان کرده و در ادامه با راه اندازی خبرنامه، وعده داده که اطلاعاتی از جمله تاریخ عرضه، قیمت و بازی های زمان عرضه را سریعا در اختیار مشترکین آن قرار خواهد داد.

سونی در صفحه پلی استیشن 5 نوشته است:

ما اشتراک گذاری ویژگی ها و اطلاعات های مهم در رابطه با کنسول پلی استیشن 5 را آغاز کرده ایم. با این وجود، ما در حال حاضر برای رونمایی کامل از نسل بعدی پلی استیشن آماده نیستیم. در خبرنامه زیر عضو شوید تا زودتر از هر شخص دیگر در جریان اطلاعات جدید کنسول بعدی ما از جمله قیمت، تاریخ عرضه و بازی های زمان عرضه قرار بگیرید.

با توجه به این گفته ها، گویا شانزدهم بهمن (5 فوریه) زمان معرفی کامل کنسول پلی استیشن 5 نبوده و به نظر می رسد که سونی در تاریخ دیگری از دستگاه نسل جدید خود پرده برمی دارد.

ارسال نظر