بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل نهم عرضه می‌شود

رسانه کلیک - با توجه به عرضه کنسول‌های نسل نهم در پایان سال جاری میلادی، شرکت یوبی سافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege برای دو پلتفرم ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر می شود.

بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل نهم عرضه می‌شود

رینبو سیکس سیج یکی از پرطرفدارترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین است که در حال حاضر نزدیک به پنج سال از انتشار آن می گذرد. بر اساس آخرین گزارش ها، این عنوان هم اکنون بیش از 50 میلیون بازیکن دارد که یوبی سافت این دستاورد عالی خود را مدیون پشتیبانی خوب و رایگان از بازی است. حال که زمان زیادی به شروع نسل نهم کنسول ها باقی نمانده، آقای لروی آتاناسوف (Leroy Athanassof)، کارگردان بازی، در گفت و گو با وب سایت ویندوز سنترال از برنامه یوبی سافت برای عرضه این عنوان روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 سخن گفته است.

به گفته لروی آتاناسوف، رینبو سیکس سیج به طور حتم برای کنسول های جدید نسل آینده منتشر می شود و یوبی سافت قصدی برای ایجاد شکافت میان بازیکنان قدیمی و جدید این عنوان ندارد. البته، زمان انتشار نسخه نسل نهم بازی به استقبال مردم از ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بستگی خواهد شد و سازندگان هنوز تاریخ دقیقی را برای انتشار این عنوان مشخص نکرده اند. در ادامه این صحبت ها، آتاناسوف به قابلیت میان پلتفرمی بازی ها اشاره کرد. وی بر این باور است که پیاده سازی این ویژگی ارتباطی با بازی سازان ندارد و این موضوع وابسته به توافق و همکاری دو شرکت مایکروسافت و سونی است. با این حال، آتاناسوف ادعا می کند که ویژگی میان پلتفرمی دیر یا زود در صنعت بازی ها پیاده سازی می شود و یوبی سافت هم اکنون برای پشتیبانی از این قابلیت آماده است.

بازی Rainbow Six Siege کنسول‌های نسل نهم

لروی آتاناسوف در این زمینه اعلام کرد:

این موضوع بیشتر به دو شرکت سونی و مایکروسافت مربوط می شود. ما شدیدا علاقه داریم تا همه بازی از قابلیت میان پلتفرمی پشتیبانی کنند و برای مثال، بازیکنان ایکس باکس بتوانند با کاربران پلی استیشن به تجربه بازی پرداخته و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. ما همواره آماده پشتیبانی از این ویژگی هستیم و خوشبختانه این موضوع در سال های آینده به واقعیت خواهد پیوست. این یک حرکت کلی و عمومی در صنعت بازی های ویدیویی است که هیچ چیزی نمی تواند مانع تحقق آن شود. به همین خاطر، در حال حاضر موضوع اصلی همان زمان است.

عرضه بازی Rainbow Six Siege برای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 چندان هم عجیب و دور از انتظار نیست. یوبی سافت در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد اپراتورهای این عنوان را به عدد 100 (پنجاه مدافع و پنجاه مهاجم) برساند و یک برنامه ده ساله برای پشتیبانی از آن در نظر گرفته است. Operation Void Edge نام جدیدترین بسته الحاقی بازی است که طی روزهای آینده به همراه دو اپراتور جدید به نام های Oryx و Lana راهی این عنوان پرطرفدار خواهد شد.

شما هم اکنون می توانید بازی هیجان انگیز رینبو سیکس سیج را روی پلتفرم‌ های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز تجربه کنید. همچنین، باید در نظر داشت که کنسول های نسل نهم Xbox Series X و PlayStation 5 برای عرضه در تعطیلات کریسمس امسال برنامه ریزی شده اند.

ارسال نظر