فروش بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه اپیک گیمز به بیش از 408 هزار نسخه رسید

رسانه کلیک - بنا به گزارش جدید شرکت سوپر دیتا، میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه اپیک گیمز از رقم 408 هزار نسخه عبور کرده است.

فروش بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه اپیک گیمز به بیش از 408 هزار نسخه رسید

با توجه به سیاست شرکت راک استار گیمز، کاربران پلتفرم رایانه های شخصی یک سال پس از عرضه Red Dead Redemption 2 روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، میزبان بازی شدند. البته، بازی در ابتدا به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز راهی بازار شد که به خاطر بهینه های نه چندان جالب سازندگان، مشکلات زیادی از قبیل افت فریم، عدم پایداری و کرش گریبانگیر را برای کاربران به همراه آورد. این موضوع به سرعت مورد انتقاد قرار گرفت و تاثیر منفی روی فروش بازی گذاشت. شرکت راک استار گیمز نیز در طول این مدت با انتشار به‌روزرسانی های متعدد، بخش اعظمی از ایرادات را برطرف کرده و تا به امروز تجربه نسبتا سرگرم کننده ای را برای پی سی بازها رقم زده است.

حال که چند روزی از انتشار بازی روی شبکه استیم می گذرد، شرکت تحلیلگر سوپردیتا (Supe rData) گزارش جدیدی از میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه اپیک گیمز منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، این عنوان در ماه اول عرضه خود بیش از 408 هزار نسخه در فروشگاه اپیک گیمز استور فروش داشته که در مقایسه با سایر بازی های مطرح، عملکرد خوبی نداشته است. طبق گفته های سوپر دیتا، فروش بازی Borderlands 3 با وجود عرضه انحصاری آن در این فروشگاه، بیش از 1.78 میلیون نسخه بوده است. یکی از دلایلی که می تواند فروش نسبتا پایین بازی را توجیه کند، عرضه آن در لانچر اختصاصی راک استار گیمز است. همچنین، باید توجه کرد که این عنوان نزدیک به یک سال پیش روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه شده بود.

با این حال، فروش 408 هزار نسخه ای بازی رد دد ردمپشن 2 رقم بسیار پایینی هم نیست، اما انتظار می رفت که این عنوان رکوردهای زیادی را برای خود به ثبت برساند. به علاوه، عملکرد ضعیف این عنوان منحصر به فروشگاه اپیک گیمز نیست و ظاهرا فروش بازی در شبکه استیم نیز تعریف چندانی ندارد. هرچند، این بازی توانسته نام خود را در میان 10 بازی پرفروش ماه نوامبر در سراسر جهان قرار دهد.

نسخه رایانه شخصی بازی Red Dead Redemption 2 در روز 14 آبان ماه سال جاری (5 نوامبر) به صورت انحصاری زمانی روی لانچر جدید راک استار گیمز و فروشگاه تازه تاسیس اپیک گیمز عرضه شد و سپس با گذشت یک ماه از این تاریخ، بازی روی شبکه پرمخاطب استیم نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. البته، در حال حاضر کاربران دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می توانند از تجربه بازی روی کنسول های خود لذت ببرند.

ارسال نظر