بسته الحاقی Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 ماه بعد منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - بسته الحاقی Ghost Survivors که مراحل جذاب و هیجان انگیز دیگری را به بازی Resident Evil 2 اضافه خواهد کرد، اواسط ماه فوریه میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بسته الحاقی Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 ماه بعد منتشر خواهد شد

این بسته الحاقی (یا همان DLC) که از مجموعه داستان سایر انسان‌های باقی مانده در دنیای Resident Evil 2 انتخاب شده است، در تاریخ 15 فوریه 2019 میلادی (مصادف با 26 بهمن 97) برای هر سه پلتفرم مقصد این بازی، عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه در رابطه با بسته الحاقی Ghost Survivors این است که برای داشتن آن، فقط باید بازی Resident Evil 2 خریداری کرده باشید؛ به عبارتی دیگر، هیچ نیازی نیست که برای این بسته الحاقی هزینه‌ی اضافی را متحمل شوید و می‌توانید آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

این بسته الحاقی توام با به روزرسانی جدید بازی Resident Evil 2 عرضه خواهد شد که در آن می‌توانید به جای شخصیت‌هایی ایفای نقش کنید که در جریان داستان اصلی بازی کشته شده اند. داستان بسته الحاقی Ghost Survivors روایتگر فرار شما با این شخصیت‌ها از شهر راکن سیتی (Raccoon City) است.

بسته الحاقی Ghost Survivors دارای سه بخش خواهد بود؛ بخش اول مربوط به رابرت کندو (Robert Kendo) شخص اسلحه فروشی است که سعی در فرار از راکن سیتی دارد؛ این بخش No Time to Mourn نام خواهد داشت.

بخش بعدی هم مربوط به کاترین وارن (Katherine Warren)، دختر شهردار است که با عنوان Runaway قابل بازی خواهد بود. بخش بعدی هم باید کنترل سربازی را به عهده بگیرید که هنوز اسم آن مشخص نشده است؛ این بخش هم Forgotten Soldier نام خواهد داشت.

به گفته به گفته‌ی کپکام (Capcom) سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2، بسته الحاقی Ghost Survivors محتوای بیشتری را به این بازی اضافه خواهد کرد اما به جز بخش‌های مربوط به این سه شخصیت، هیچ توضیح دیگری در رابطه با این بسته الحاقی ارائه نداد.

همچنین تصاویر دیدنی از بسته الحاقی Ghost Survivors توسط کپکام منتشر شده است که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌فرمایید:


  • بسته الحاقی Ghost Survivors



بازی Resident Evil 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

ارسال نظر