فروش بازی Resident Evil 2 در سال 2019 به بیش از 5.8 میلیون نسخه رسید

رسانه کلیک - بر اساس گزارش مالی اخیر شرکت کپکام، فروش بازی Resident Evil 2 در سال میلادی 2019 از مرز 5.8 میلیون نسخه در جهان عبور کرده است.

فروش بازی Resident Evil 2 در سال 2019 به بیش از 5.8 میلیون نسخه رسید

شرکت کپکام (Capcom) به تازگی در گزارش مالی اخیر آمار و ارقام جدیدی از میزان فروش محصولات خود منتشر کرده است. این گزارش که شامل فروش بازی ها تا روز دهم دی ما امسال (31 دسامبر سال گذشته میلادی) می شود، عملکرد بازی ها در سال سال 2019 میلادی را به خوبی نشان می دهد. بر این اساس، در حالی که اثر Monster Hunter World با فروش 14.9 میلیون نسخه ای همچنان به عنوان پرفروش ترین بازی تاریخ کپکام محسوب می شود، اما در این میان سایر عناوین این شرکت نیز فروش خوبی را در یک سال گذشته تجربه کرده اند.

به عنوان مثال، فروش بازی Resident Evil 2 در سال گذشته به بیش از 5.8 میلیون نسخه در دنیا رسیده است. این در حالی است که کپکام در روز سیزدهم آذر (چهارم دسامبر) میزان فروش این عنوان را برابر با 5 میلیون نسخه اعلام کرده بود. بدین ترتیب، به نظر می رسد که رزیدنت ایول 2 در طول تعطیلات کریسمس سال گذشته بالغ بر 800 هزار نسخه فروش داشته است. در ادامه، اثر Devil May Cry 5 رکورد جدیدی در مجموعه خود به ثبت رسانده و به عنوان موفق ترین بازی این سری پرطرفدار لقب گرفته است. به گفته کپکام، فروش جهانی این عنوان در سال گذشته به بیش از 3.1 میلیون نسخه رسیده که در مقایسه با فروش سه میلیون نسخه ای Devil May Cry 4، بیشتر است. جالب اینجاست که نسخه چهارم این فرانچایز از سال میلادی 2008 در دسترس بازیکنان قرار دارد. بدین ترتیب، عبور از فروش سه میلیون نسخه ای در عرض کمتر از یک سال به روشنی موفقیت و محبوبیت زیاد DMC 5 را آشکار می کند.

فروش بازی Resident Evil 2

از دیگر بازی های پرفروش شرکت کپکام می توان به Street Fighter 5 اشاره کرد که در جدیدترین به‌روزرسانی گزارش ها، فروش این عنوان برابر با 4.1 میلیون نسخه اعلام شده است. همچنین، تا به امروز بیش از هفت میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 در سراسر دنیا فروخته شده است. بسته الحاقی بازی Monster Hunter World: Iceborne به تنهایی 3.2 میلیون نسخه در سال میلادی 2019 فروش داشته که تقریبا یک پنجم جامعه بازیکنان این عنوان به خرید بسته مذکور تن داده اند. طبق اظهارات پیشین کپکام، یقینا در این آمار فروش نسخه رایانه های شخصی این محتوای اضافه به خاطر عرضه در ماه ژانویه سال جاری میلادی در نظر گرفته نشده و تنها فروش نسخه کنسولی آن برابر با 3.2 میلیون نسخه اعلام شده است، چرا که کپکام چندی پیش اعلام کرد که مجموع فروش دی ال سی Iceborne بازی Monster Hunter World بیش از 4.5 میلیون نسخه در جهان است.

شما هم اکنون می توانید نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 را روی سه پلتفرم ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و رایانه شخصی تجربه کنید. همچنین، لازم به ذکر است که نسخه بعدی ریمیک این مجموعه با نام Resident Evil 3 Remake در روز جمعه 15 فروردین سال 99 (سوم آوریل سال میلادی 2020) برای کنسول های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 و همچنین رایانه شخصی منتشر خواهد شد. این اثر علاوه بر اینکه شامل بخش تک نفره داستانی است، دارای حالت چندنفره آنلاین به نام Resident Evil Project Resistance است که بازیکنان به دو تیم بازمانده و قاتل تقسیم شده و برای نجات جان خود تلاش می کنند.

ارسال نظر