حجم بازی Resident Evil 3 مشخص شد

رسانه کلیک - فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو به تازگی حجم بازی Resident Evil 3 برای کنسول ایکس باکس وان را مشخص کرد که بر اساس آن، کاربران برای تجربه بازی به 43 گیگابایت فضای خالی احتیاج خواهند داشت.

حجم بازی Resident Evil 3 مشخص شد

مجموعه Resident Evil طی چند سال اخیر به خوبی به عرصه بازی های ویدیویی بازگشته و شرکت کپکام این بار با انتشار نسخه بازسازی شده اثر Resident Evil 3 قصد دارد تا بار دیگر خاطرات هواداران این سری را زنده کند. خوشبختانه، در حال حاضر تنها چهار ماه با انتشار این عنوان مورد انتظار فاصله نداریم که بدین ترتیب برای تجربه آن نیازی نیست که مدت زیادی را منتظر بمانیم.

شرکت کپکام اخیرا اعلام کرده بود که روند ساخت نسخه بازسازی شده و ریمیک بازی Resident Evil 3 رو به اتمام بوده و این عنوان فاصله چندانی با مرحله گلد (اتمام کامل فرآیند ساخت بازی) ندارد. به بیانی دیگر، گفته شده تقریبا 90 درصد پروسه توسعه بازی تکمیل شده و کپکام تغییرات نهایی را روی آن اعمال می کند ( ساخت بازی Resident Evil 3 در مرحله پایانی قرار دارد ). از این رو، انتشار اطلاعاتی از قبیل حجم بازی چندان دور از انتظار نیست و شرکت مایکروسافت چندی پیش با به‌روزرسانی صفحه فروش این عنوان در فروشگاه ایکس باکس لایو، به طور رسمی حجم نسخه ایکس باکس وان بازی را اعلام کرد. طبق جزئیات منتشر شده، به نظر می رسد که دارندگان کنسول ایکس باکس وان برای نصب و تجربه Resident Evil 3 به 43 گیگابایت حافظه خالی احتیاج دارند که ظاهرا این حجم شامل حالت تک نفره داستانی و چندنفره آنلاین بازی می شود.

جالب اینجاست که بازیکنان برای تجربه Resident Evil 3 نیازی به دریافت تمامی محتوای بازی را ندارد. به عبارتی، در صورتی که فقط به دنبال اجرای بخش تک نفره و داستانی این عنوان هستید، فارغ از بخش چندنفره آنلاین، به راحتی می توانید محتوای بخش تک نفره بازی را دانلود کنید. در اصل، بخش داستانی و بخش چندنفره‌ی این عنوان به صورت جداگانه قابل دانلود خواهد بود. گفته شده حجم کمپین این عنوان روی کنسول ایکس باکس وان برابر با 21.93 گیگابایت است و بخش چندنفره آنلاین آن هم 20.47 گیگابایت خواهد بود. با وجود اینکه این حجم مختص نسخه Xbox One بازی است، اما به نظر می رسد که نسخه رایانه های شخصی و پلی استیشن 4 بازی نیز حجمی برابر با 43 گیگابایت داشته باشد، چرا که هیچ کدام یک از نسخه ها شامل محتوای انحصاری نیستند.

بازی Resident Evil 3 Remake در روز جمعه 15 فروردین سال 99 (سوم آوریل سال میلادی 2020) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. به علاوه، بخش چندنفره آنلاین این عنوان به نام Resident Evil Project Resistance نیز در همین تاریخ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. به گفته سازندگان، این بخش روی حالت آنلاین چهار بازیکن در برابر یک بازیکن (4vs1) تمرکز کرده، به طوری که یکی از کاربران در قالب مسترمایند سعی در کشتار سایر بازیکنان بازی دارد.

ارسال نظر