ساخت بازی Resident Evil 3 در مرحله پایانی قرار دارد

رسانه کلیک - بر اساس گفت و گوی تازه شرکت کپکام با مجله Famitsu، ظاهرا روند ساخت بازی Resident Evil 3 به زودی به پایان خواهد رسید.

ساخت بازی Resident Evil 3 در مرحله پایانی قرار دارد

شرکت کپکام در مصاحبه با وب سایت فامیستو، اطلاعات جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 منتشر کرده است. در این گفت و گو، کارگردان های بازی به نام های ماساو کاوادا و پیتر جی فابیانو اعلام کرده اند که این عنوان زیبایی و قدرت جیل ولنتاین و وحشت شخصیت نمسیس به تصویر کشیده می شود. نسخه ریمیک در مقایسه با نسخه اصلی، بیش از پیش روی سبک اکشن تمرکز کرده و برای تحقق این موضوع نیز، طراحی شخصیت جیل دستخوش تغییراتی شده تا بازی اکشن تر از همیشه به نظر رسد.

کپکام مدعی است که تمام اعضای تیم توسعه دهنده بازی تلاش خود را به کار گرفته اند تا تغییرات ایجاد شده در طراحی ها خدشه ای در محبوبیت قهرمان داستان بازی وارد نکند و این کاراکتر مشابه گذشته در میان بازیکنان از محبوبیت بالایی برخودار باشد. به علاوه، با وجود اینکه شخصیت کارلوس نیز نسبت به قبل با تغییرات نسبتا زیادی همراه شده، ولی به نظر می رسد همچنان هویت قبلی خود را حفظ کرده است. البته، چنانچه به دنبال همان طراحی های قدیمی و نسخه اصلی بازی هستید، می توانید با پیش خرید DLC ها، طراحی اصلی این کاراکترها و قهرمانان را به صورت رایگان دریافت کنید.

در ادامه، توسعه دهندگان خاطرنشان کردند که روند ساخت بازی Resident Evil 3 تا حد زیادی به پایان رسیده و این عنوان فاصله چندانی با مرحله گلد (اتمام کامل فرآیند ساخت بازی) ندارد. به بیانی دیگر، گفته شده تقریبا 90 درصد پروسه توسعه بازی تکمیل شده و کپکام تغییرات نهایی را روی آن اعمال می کند. بدین ترتیب، ماساو کاوادا به هواداران قول داده که بازی با تاخیر روبه‌رو نمی شود و در همان زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید.

در مجموع، این بازسازی بازی را بیشتر به سمت سبک اکشن سوق داده و مکانیزم های اکشن در این عنوان بیشتر از Resident Evil 2 Remake خواهد بود. طبیعتا این امر جذابیت بازی را نیز افزایش خواهد داد. حوادث رزیدنت ایول 3 قبل از وقایع Resident Evil 2 اتفاق افتاده و پس از پایان آن، به اتمام می رسد.

بازی Resident Evil 3 Remake در روز جمعه 15 فروردین سال 99 (سوم آوریل سال میلادی 2020) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. به علاوه، شرکت کپکام چندی پیش از بازی جدید سری رزیدنت ایول به نام Resident Evil Project Resistance رونمایی کرد که این اثر روی بخش چندنفره آنلاین و حالت چهار در برابر یک (4vs1) تمرکز کرده، به طوری که یکی از کاربران در قالب مسترمایند سعی در کشتار سایر بازیکنان بازی دارد. تاریخ انتشار این اثر هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر