رزیدنت اویل 7 بیش از 5 میلیون نسخه فروخت!

رسانه کلیک - شرکت کپکام سال گذشته از بازی رزیدنت اویل 7 رونمایی کرد. این بازی موفقیت های بزرگی را برای شرکت ژاپنی سازنده خود در پی داشته است. جدیدترین اطلاعات به فروش 5 میلیون نسخه از این بازی اشاره می کنند.

رزیدنت اویل 7 بیش از 5 میلیون نسخه فروخت!

در ژانویه سال گذشته میلادی بازی رزیدنت اویل 7 روانه بازارهای جهانی شد. نسخه های قبلی این بازی چندان مورد پسند منتقدین بازی قرار نگرفته بود ولی نسخه جدید توانست کاربران زیادی را جذب کند.

این بازی که توسط هدست واقعیت مجازی سونی نیز قابل اجراست، توانسته 5.1 میلیون کپی در سراسر جهان به فروش برساند. در یک پست وبلاگی مربوط به دریافت جایزه بهترین صداگذاری بازی واقعیت مجازی سال 2018 توسط رزیدنت اویل 7 در Game Audio Network، شرکت تولیدکننده میزان فروش آن را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام کپکام بازی رزیدنت اویل 7 در پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی موفق به فروش 5.1 میلیون کپی شده است. علاوه بر این آمار باید به تعداد بازیکنان این بازی در استیم نیز اشاره کرد. تعداد بازیکنان رزیدنت اویل 7 در استیم به 550 هزار نفر می رسد.

این نسخه از بازی رزیدنت اویل فروش مناسبی را تجربه می کند ولی هنوز نتوانسته به فروش نسخه های اصلی مجموعه بازی رزیدنت اویل که در گذشته معرفی شده اند دست پیدا کند ( بهترین بازی های سال 2017 برای کنسول های ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ ).

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط یکی از سایت های طرفدار این مجموعه بازی، نسخه قبلی با نام رزیدنت اویل 6 موفق به فروش 10 میلیون نسخه از زمان عرضه خود در سال 2012 شده است.

به تازگی شرکت کپکام برای بهبود گرافیک این بازی یک بروزرسانی ارائه کرده است. این بروزرسانی که برای کنسول بازی قدرتمند ایکس باکس وان ایکس عرضه شده است، باعث می شود این بازی در رزولوشن 4K اجرا شود و پشتیبانی از قابلیت HDR نیز به آن اضافه شود. این احتمال وجود دارد که در آینده فروش این نسخه افزایش پیدا کند و بتواند نسخه های قبلی را نیز از این نظر شکست دهد.

ارسال نظر