راک استار گیمز تحت فشار شرکت تیک-تو اینتراکتیو قرار دارد!

رسانه کلیک - به نظر می رسد که شرکت تیک-تو اینتراکتیو در حال حاضر استودیوی راک استار گیمز را برای ساخت و عرضه بازی های جدید در بازه زمانی کوتاه مدت تحت فشار قرار داده است.

راک استار گیمز تحت فشار شرکت تیک-تو اینتراکتیو قرار دارد!

در طی ده سال گذشته، تعداد بازی های راک استار گیمز شدیدا کاهش یافته و این استودیو با وجود انتشار دو بازی بزرگ، عناوین دیگری را عرضه نکرده است. این در حالی است که بازی های جدیدی که توسط راک استار گیمز ساخته می شود، اغلب در فاصله سه الی چهار سال از راه می رسند. به طور معمول، یکی از این عناوین مربوط به مجموعه Grand Theft Auto و یا Red Dead Redemption است. با این وجود، این شرکت در نسل هشتم کنسول ها تنها یک بازی آن هم به نام رد دد ردمپشن 2 عرضه کرده و جدا از آن، اثر دیگری تولید نکرده است. باید در نظر داشت که بازی GTA V در اصل برای کنسول های نسل هفتم ساخته شده بود که در اواخر چرخه این نسل روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد.

البته راک استار گیمز دلایل قانع کننده ای برای کاهش تعداد بازی های خود دارد، چرا که کیفیت نهایی این عناوین به خودی خود نشان می دهد که سازندگان برای خلق یک اثر بی نقص، زمان زیادی را صرف طراحی و تولید آن می کنند. با این حال، به نظر می رسد که این روند در آینده دستخوش تغییراتی می شود که شرکت تیک-تو اینتراکتیو از این شیوه راک استار گیمز استقبال نمی کند. بر اساس گزارش یکی از اینسایدرهای Rockstar Games به نام SWEGTA، شرکت مادر Take-Two Interactive در حال حاضر فشار زیادی به راک استار گیمز تحمیل می کند تا این استودیو مشابه گذشته، به چرخه انتشار بازی ها در بازه کوتاه مدت بازگردد. البته این اتفاق یقینا به آینده مجموعه های بزرگ مثل Red Dead و GTA آسیب خواهد زد.

وی در این زمینه می گوید:

گزارش ها حاکی از آن است که استودیوی راک استار گیمز تحت فشار شرکت تیک-تو اینتراکتیو برای بازگشت به چرخه انتشار بازی ها در بازه زمانی کوتاه است. هرچند که این موضوع ظاهرا بازی های بزرگ این استودیو از جمله GTA و Red Dead لطمه بدی وارد می کند، اما آن ها می توانند روی مجموعه های کوچک تر خود همچون باشد Bully و Manhunt متمرکز شوند و نسخه جدیدی از این فرانچایزها را راهی بازار کنند.

البته ادعای این فرد را نمی توان ملاک عمل قرار داد، چرا که همواره تمامی گزارش های داخلی خبرهای رسمی و قابل اعتمادی نیستند و ممکن است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند تا حاشیه های زیادی برای بازی سازان معروفی از جمله Rockstar Games ایجاد کنند. با این حال، احتمال صحت این صبحت ها هم دور از ذهن نیست. به علاوه، سال گذشته مدیر عامل شرکت تیک تو اینتراکتیو، سترائوس زلنیک، درباره انتشار بازی های جدید راک استار گیمز در فاصله های زمانی کم سخن گفته بود.

ارسال نظر