بازی Grand Theft Auto V احتمالا به‌زودی رایگان می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازی Grand Theft Auto V به‌زودی در فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان تقدیم کاربران پلتفرم پی سی خواهد شد.

بازی Grand Theft Auto V احتمالا به‌زودی رایگان می‌شود

شرکت اپیک گیمز پس از تاسیس اولین فروشگاه دیجیتالی خود به نام اپیک گیمز استور، رقابت تنگاتنگی را با شبکه محبوب استیم آغاز کرده و تا کنون از روش های گونانی برای جلب رضایت کاربران، پی سی بازها و حتی سازندگان بازی های ویدیویی استفاده کرده است. به عنوان مثال، این فروشگاه هر هفته دو بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشترکین خود قرار می دهد که با دریافت بازی ها، برای همیشه می توانید از تجربه آن ها لذت ببرید.

حال اخیرا شایعه شده که بازی رایگان هفته آینده اپیک گیمز استور، شاهکار استودیوی راک استار گیمز یعنی Grand Theft Auto V خواهد بود. این عنوان که بیش از هفت سال از انتشار آن می گذرد، به نظر می رسد که طی هفته آینده به صورت رایگان در اختیار دارندگان پلتفرم رایانه های شخصی قرار گیرد. نکته مهم این است که عرضه رایگان بازی هرچند برای مدت کوتاهی صورت خواهد گرفت، اما با دریافت بازی برای همیشه می توانید به تجربه آن بپردازید. البته، این خبر هنوز توسط شرکت راک استار گیمز و یا تیک-تو اینتراکتیو تایید نشده و تنها وب سایت Gamepressure به آن اشاره کرد. بر این اساس، انتظار می رود که این عنوان از روز 26 اردیبهشت ماه (پانزدهم ماه می) الی 31 اردیبهشت ماه (بیست و یکم ماه می) در فروشگاه Epic Games به صورت رایگان برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

انتشار جی تی ای وی به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز خیلی هم دور از انتظار نیست، چرا که اخیرا شایعه شده شرکت راکستار گیمز به زودی از بازی جدید این مجموعه پرده برمی دارد. معرفی نسخه جدید سری هم غیرمتحل نیست، چرا که کمتر از چند ماه به شروع نسل نهم صنعت بازی های ویدیویی باقی مانده و دو شرکت مایکروسافت و سونی در اواخر سال جاری میلادی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 را روانه بازار خواهند کرد. از این رو، انتشار GTA V به طور رایگان می تواند رضایت میلیون ها پی سی بازها را برای شرکت راک استار گیمز به دنبال داشته باشد.

گفتنی است؛ بازی محبوب Grand Theft Auto V هم اکنون روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس قرار دارد.

ارسال نظر