نسخه های جدید سری Silent Hill در راه است

رسانه کلیک - بر اساس گزارش اخیر AestheticGamer، به نظر می رسد که شرکت کونامی در حال حاضر روی ساخت نسخه های جدید سری Silent Hill فعالیت می کند.

نسخه های جدید سری Silent Hill در راه است

مجموعه Silent Hill یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای قدیمی است که سه نسخه اول آن به خاطر گیم پلی ترسناک و هیجان انگیز خود به سرعت در میان بازیکنان محبوب شد و نسخه چهارم بازی هم همچنان مورد تقدیر برخی از گیمرها و منتقدان قرار می گیرد. با این وجود، تیم توسعه دهنده این سری بنا به دلایلی از ادامه ساخت دنباله آن خودداری کردند و توسعه این عنوان به کلی منحل شد، به طوری که در حال حاضر Silent Hill تقریبا هویت اصلی خود را از دست داده است. در ابتدا، بسیاری از هواداران امیدوار بودند که هیدئو کوجیما به رهبری تیم سازنده بازی بپردازد و این مجموعه بار دیگر زنده شود، اما ترک غافل گیر کننده کوجیما از کونامی همه این انتظارها را از بین برد.

با این وجود، وب سایت AestheticGamer که پیش تر هم جزئیاتی از بازی های جدید و معرفی نشده فاش کرده بود، ادعا کرده که شرکت کونامی با همکاری توسعه دهندگان خارجی روی ساخت دو نسخه جدید از سری Silent Hill مشغول به کار است. طبق گفته های این منبع، یکی از این دو بازی سافت‌ ریبوت (Soft Reboot) یا نسخه بازسازی شده یکی از عناوین قدیمی مجموعه است و دیگری یک بازی اپیزودیک مشابه آثار استودیوی تل تیل گیمز (TellTale Games) خواهد بود. این وب سایت خاطرنشان کرده که کونامی بودجه قابل توجهی را به ساخت این عناوین مورد انتظار اختصاص داده و پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

منبع AestheticGamer بر این باور است که لااقل یکی از این دو بازی، به زودی و در آینده بسیار نزدیک رونمایی می شود. باید در نظر داشت که کنسول های نسل نهم در اواخر سال جاری راهی بازار می شوند و این احتمال وجود دارد که نسخه های جدید سری Silent Hill برای عرضه روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 برنامه ریزی شده باشد. با این وجود، اطلاعاتی بیشتری در خصوص سازندگان خارجی و همچنین نسخه های جدید این مجموعه منتشر نشده، اما ممکن است کونامی به ناچار برای احیای دوباره سایلنت هیل همکاری دوباره خود با هیدئو کوجیما را آغاز کرده باشد. این گمانه زنی با توجه به اتمام پروسه ساخت بازی دث استرندینگ و عرضه آن، چندان غیر منطقی نیست.

از طرفی، چند وقت پیش بود که ماساهایرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح هیولا‌های Silent Hill در توییتر خود اعلام کرد که به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم توسعه دهنده، هم اکنون روی ساخت یک بازی جدید مشغول به کار است. وی در ادامه از جزئیاتی درباره این بازی جدید کونامی به اشتراک نگذاشت و مشخص نیست که این شرکت ژاپنی به دنبال توسعه و عرضه چه اثر ویدیویی است ( طراح هیولا‌های Silent Hill روی ساخت یک بازی جدید فعالیت می‌کند ).

ارسال نظر