طراح هیولا‌های Silent Hill روی ساخت یک بازی جدید فعالیت می‌کند

رسانه کلیک - تازه ترین توییت آقای ماساهایرو ایتو، طراح هیولا‌های Silent Hill نشان می دهد که وی در حال حاضر روی ساخت یک بازی جدید متمرکز شده است.

طراح هیولا‌های Silent Hill روی ساخت یک بازی جدید فعالیت می‌کند

Silent Hill یکی از مجموعه های پرطرفدار در سبک ترس و بقا است که نخستین نسخه آن در سال 1999 میلادی توسط شرکت ژاپنی کونامی منتشر شد. کیچیرو تویاما که وظیفه خلق و تولید این سری را برعهده داشته، جدا از نسخه اول، تا به امروز سه نسخه مختلف از آن را نیز ساخته که هر یک به ترتیب در سال های 2001، 2003 و 2004 به دست بازیکنان رسیده است. از این رو، با وجود اینکه بیش از شانزده سال از انتشار آخرین بازی این مجموعه می گذرد، اما به نظر می رسد که شرکت کونامی در طول این مدت هیچ تمایلی به توسعه و خلق دنباله آن نداشته و می توان گفت که سایلنت هیل علی رغم محبوبیت بالای خود، تا حدی به فراموشی سپرده شده است.

با این حال، این موضوع بدان معنا نیست که اعضای سازنده مجموعه در طول این مدت دست از کار کشیده اند و هیچ فعالیتی در زمینه ساخت بازی های جدید ندارند. ماساهایرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح هیولا‌های Silent Hill به تازگی در صفحه رسمی شبکه توییتر خود اعلام کرده که به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم توسعه دهنده، هم اکنون روی ساخت یک بازی جدید مشغول به کار است. هرچند وی از ارائه جزئیات بیشتر دربره این اثر خودداری کرد و جزئیاتی از قبیل نام و سبک این بازی ارائه نشده است.

ماساهایرو ایتو در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:

به عنوان یکی از اعضای اصلی از تیم توسعه دهنده، در حال حاضر روی ساخت یک بازی جدید مشغول به کار هستم. امیدوارم که روند ساخت این عنوان متوقف نشود.

پس از انتشار توییت فوق و خوشحالی هواداران مجموعه سایلنت هیل، توجه بسیاری از بازیکنان به ماساهایرو ایتو معطوف شد که وی در ادامه صحبت های خود، از ارائه اطلاعات اضافه تر امتناع کرد. در آخر، ایتو سال نو میلادی را به تمامی طرفداران خود تبریک گفت و در قالب یک پیام، تصویری از پروژه لغو شده خود به اشتراک گذاشت.

متاسفانه هم اکنون نمی توانم درباره این عنوان جدید صحبت کنم.

پروژه لغو شده ای که ماساهیرو ایتو از آن سخن می گوید، مربوط به یک بازی علمی تخیلی است که فرآیند ساخت خود در سال های 2008 تا 2010 میلادی در یکی از استودیوی های زیرمجموعه شرکت سرگرمی های تعاملی سونی طی می کرد. هنوز مشخص نیست که بازی جدید این طراح معروف ارتباطی با پروژه قبلی او دارد و یا با یک عنوان کاملا جدیدی روبه‌رو خواهیم بود.

ماساهیرو ایتو پیش تر وظیفه طراحی هیولا‌ها و همچنین خلق پس زمینه های نسخه‌ی اول سری Silent Hill را برعهده داشته و جدا از این کار، کارگردانی نسخه های دوم و سوم این مجموعه را نیز به نحو احسن انجام داده است. به علاوه، ایتو خلق و طراحی هیولا‌های بازی NightCry در سال 2016 میلادی و طراحی موجودات عجیب و غریب اثر Metal Gear Survive در سال 2018 میلادی را در کارنامه خود دارد. بدین ترتیب، اگر برخی از موجودات این عناوین زیبا و جالب به نظر می رسند، باید از ماساهایرو ایتو تشکر کرد.

ارسال نظر