تاریخ انتشار بازی موبایل Mario Kart Tour به تاخیر افتاده است

رسانه کلیک - در حالی که انتظار می‌رفت تاریخ انتشار بازی موبایل Mario Kart Tour کمتر از دو ماه دیگر باشد، با اعلام شرکت نینتندو، زمان عرضه‌ی این بازی به تاخیر افتاده است.

تاریخ انتشار بازی موبایل Mario Kart Tour به تاخیر افتاده است

البته این خبر در توییتر رسمی نینتندو به زبان ژاپنی نوشته شده است و صرفا تایید کرده است که تاریخ انتشار بازی موبایل Mario Kart Tour در کشور ژاپن به تاخیر افتاده است و هنوز خبری از تاریخ انتشار دقیق این بازی در سایر مناطق، به خصوص اروپا و ایالات متحده اعلام نشده است. ساخت و توسعه‌ی بازی موبایل Mario Kart Tour در سال گذشته میلادی تایید شد و قرار بود که در ماه مارس 2019 میلادی (مصادف با اسفند ماه 1397) برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت جهانی منتشر شود؛ اما هم اکنون تاریخ انتشار بازی Mario Kart Tour با تاخیری چند ماهه مواجه شده است و قرار است در تابستان آتی برای دانلود در تلفن‌های هوشمند، در دسترس قرار بگیرد.

در صفحه رسمی شرکت ژاپنی نینتندو در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، مطلب زیر در رابطه با تاریخ انتشار بازی Mario Kart Tour نوشته شده است:

بازی موبایل Mario Kart Tour قرار است در تابستان آینده منتشر شود تا بتوانیم کیفیت آن را بهبود دهیم و محتوای بهتر و بیشتری را به شما تحویل دهیم.

البته هنوز مشخص نشده است که دقیقا در چه ماهی این بازی منتشر خواهد شد و طبق معمول، بهانه تاخیر در انتشار یک بازی، ایجاد بهبود در کیفیت آن اعلام شده است!

سری بازی Mario Kart، یک مجموعه بازی مسابقه‌ای است که همواره در انحصار کنسول‌های نینتندو باقی مانده بود. شما در این بازی می‌توانید با شخصیت‌های محبوب سری بازی Mario با ماشین‌های مسابقه‌ای کارتینگ، رقابت کنید. بازی Mario Kart Tour اولین نسخه از این سری خواهد بود برای موبایل‌ها منتشر خواهد شد و برای اولین بار سری بازی Mario Kart را از انحصار کنسول‌های نینتندو خارج خواهد کرد.

آخرین سری از این مجموعه، بازی Mario Kart 8 بود که در سال 2014 برای کنسول Wii U و نسخه Deluxe آن در سال 2017 میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود.

ارسال نظر