سونی رسما اعلام کرد: در مراسم E3 2020 شرکت نمی‌کنیم

رسانه کلیک - پس از انتشار گمانه زنی های فراوان، در نهایت شرکت سونی به صورت رسمی تایید کرد که هیچ قصدی برای حضور و برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در مراسم E3 2020 ندارد.

سونی رسما اعلام کرد: در مراسم E3 2020 شرکت نمی‌کنیم

چند روز پیش بود که گزارش وب سایت VGC نشان می داد شرکت سونی برای دومین بار پی در پی برنامه ای برای شرکت در مراسم E3 ندارد و رویداد امسال بدون حضور این کمپانی ژاپنی برگزار خواهد شد ( سونی در نمایشگاه E3 2020 حضور ندارد؟ ). از آنجا که کنسول های نسل نهم در سال جاری عرضه می شوند، این صحبت ها کمی غیرمنطقی به نظر می رسید. با افزایش حاشیه ها و نگرانی هواداران پلی استیشن، سرانجام وب سایت GamesIndustry.biz به پیگیری این موضوع پرداخت. بر اساس گفتگوی صورت گرفته، سخنگوی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت رسمی اعلام کرد که سونی پس از بررسی های دقیق شرایط حال حاضر تصمیم گرفته تا برای دومین بار در مراسم E3 2020 شرکت نکند.

سخنگوی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در این زمینه می گوید:

پس از بررسی هایی که به صورت دقیق انجام شده، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی تصمیم گرفت تا در مراسم E3 2020 حضور پیدا نکند. ما احترام زیادی برای ESA (موسسه برگزاری کننده مراسم سالانه E3) قائل هستیم، اما احساس می کنیم که چشم انداز و هدفی که این نمایشگاه دارد، مناسب با چیزی که ما امسال روی آن متمرکز شده ایم [معرفی از کنسول جدید پلی استیشن 5]، نیست.

سیاست های رویدادهای بین المللی شرکت سونی بر اساس شرکت و حضور در بیش از صد مراسم مختلف مصرف کننده (مراسم های بزرگ تجاری که اغلب شاهد رونمایی از تازه ترین دستاوردها هستیم) در سراسر دنیا اتخاذ شده است. ما قصد داریم تا مطمئن شویم هواداران پلی استیشن احساس می کنند که جزو یکی از اعضای خانواده بزرگ پلی استیشن هستند و به راحتی به محتوای مورد علاقه و دلخواه خود دسترسی دارند.

شرکت سونی در ادامه این گفتگو با اشاره به برنامه ها و بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال جاری میلادی، از یک سال پر از هیجان برای هوادان خود خبر داد:

ما در حال حاضر لاین آپ هیجان انگیز و خوبی را برای کنسول پلی استیشن 4 داریم که با عرضه پلی استیشن 5 بی صبرانه منتظر سال مملو از خوشحالی برای طرفداران خود هستیم.

کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در تاریخ نامشخصی از تعطیلات کریسمس سال میلادی 2020 روانه بازار خواهند شد. تا پیش از انتشار این خبر، پیش بینی می شد که هر دو دستگاه نسل بعدی در جریان رویداد E3 سال جاری معرفی خواهند شد. با این حال، گویا سونی برای رونمایی از کنسول جدید پلی استیشن به دنبال برگزاری یک کنفرانس اختصاصی است که زمان و مکان آن هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر