ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مدت زیادی طول کشیده است

رسانه کلیک - مدت زیادی می‌شود که استودیو رسپاون در حال ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است اما متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است.

ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مدت زیادی طول کشیده است

چند سالی می‌شود که لایسنس سری بازی Star Wars از جانب شرکت دیزنی به الکترونیک ارتز (EA) اعطا شده است اما متاسفانه، الکترونیک ارتز نتوانسته بازی در دنیای Star Wars بسازد که مطابق میل طرفداران این فرانچایز باشد. تا به امروز دو نسخه از این بازی (Star Wars: Battlefront و Star Wars: Battleront II) توسط الکترونیک ارتز منتشر شده است که نتوانسته آن طور که شاید و باید در حد و اندازه‌های نام Star Wars ظاهر شود. چند سالی می‌شود که استودیو رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که سابقه ساخت سری بازی Titanfall و بازی Apex Legends را در کارنامه خود دارد، مشغول ساخت نسخه‌ی جدیدی از این بازی است.

آغاز مراحل ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توسط رسپاون باعث شد تا طرفداران این فرانچایز یک بار دیگر به تجربه یک Star Wars باکیفیت، امیدوار باشند. با این وجود، همان طور که اشاره کردیم هنوز هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و فقط از نام آن در مراسم E3 2018 رونمایی شد و مشخص شد که مراحل توسعه‌ی آن توسط چه استودیو پیشرفت خواهد داشت. این در حالی است که الکترونیک ارتز چند روز پیش اعلام کرد انتشار این بازی را برای اواخر سال جاری میلادی برنامه ریزی کرده است. این مسئله کمی نگران کننده است چرا که فقط چند ماه به تاریخ عرضه این بازی باقی مانده است و ما هنوز هیچ چیزی راجع به آن نمی‌دانیم؛ حتی یک تریلر یا یک تصویر رسمی هم از این بازی توسط الکترونیک ارتز و یا رسپاون منتشر نشده است.

اخیر بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر ارشد امور مالی شرکت الکترونیک ارتز در رابطه با عدم نشر اطلاعات این بازی تا به امروز، واکنش نشان داده است. او در رابطه با این مسئله اظهار کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در رویداد‌ها و محافل خبری خواهیم بود و تا چند ماه آینده چند نمایش از این بازی را مشاهده خواهیم کرد.

ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بلیک یورگنسن گفت:

تا چند ماه آینده، چشم انداز بازی Star Wars جدید را مشاهده خواهید کرد و فکر می‌کنم از دیدن نمایش‌های این بازی، حسابی لذت ببرید. ما هفته‌ی گذشته توانستیم بیش از 20 دقیقه از این بازی را تجربه کنیم. سطح این بازی در حدی است که شما را به عنوان یک جدای (Jedi) در عمق زندگی کردن در دنیای Star Wars فروخواهد برد و مردم در دنیای این بازی غرق خواهند شد.

پیش از بلیک یورگنسن، اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیرعامل شرکت الکترونیک ارتز هم به تمجید و تحسین این بازی پرداخته بود. با توجه به سابقه‌ی خوب استودیو رسپاون و حضور استیگ اسموسین (Stig Asmussen) که پیش از این کارگردانی بازی God of War 3 را در کارنامه خود دارد، به عنوان رهبر ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باعث شده است تا امیدها یک بار دیگر نسبت به فرانچایز Star Wars زنده شود.

اندرو ویلسون در رابطه با ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اظهار کرد:

علاوه بر تیمی که روی توسعه بازی Apex Legends کار می‌کردند، ما تیم دیگری را برای ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در استودیو رسپاون در نظر گرفتیم. توسعه‌ی این بازی به کارگردانی اسموسین که پیش از این روی بازی God of War کار کرده است، می‌تواند بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را به یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل کند. این بازی مدت زمان طولانی در حال ساخته بوده. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شما را در دنیای فانتزی خودش غرق خواهد کرد و ما به زودی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

توجهات بسیاری به نسخه‌ی جدید بازی Star Wars جلب شده است. چرا که میلیون‌ها نفر عاشق این فرانچایز هستند و چند سالی می‌شود که بازی باکیفیتی از این فرانچایز منتشر نشده است. با توجه به گفته‌های سازندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، انتظار می‌رود که این بازی بتواند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

قبل از هر چیزی امیدوار هستیم که هر چه زودتر اطلاعات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شود. لازم به ذکر است هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است.

ارسال نظر