دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در راه است

رسانه کلیک - بر اساس گفته های شرکت الکترونیک آرتز، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت در حال ساخت دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است.

دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در راه است

پس از موفقیت ها و دستاوردهای عالی Star Wars Jedi: Fallen Order که زبان‌زد اغلب بازیکنان منتقدان شده، شایعه های زیادی پیرامون ساخت دنباله این عنوان به چشم خورد. حال پس از ماه ها حدس و گمان، سرانجام شرکت الکترونیک آرتز چندی پیش در جلسه گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی 2020 به صورت رسمی اعلام کرد که فرآیند توسعه دنباله بازی آغاز شده و هواداران جنگ ستارگان در آینده میزبان عناوین بیشتری از این سری خواهند بود.

آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در این جلسه اشاره کرد که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت مشغول ساخت دنباله استار وارز جدای: فالن اوردر است و داستان این عنوان نه تنها به پایان نرسیده، بلکه در آینده عناوین بیشتری بر اساس آن ساخته و عرضه خواهد شد.

به گفته وی، Star Wars Jedi: Fallen Order اولین نسخه از یک مجموعه‌ی کامل جدید است و در آینده عناوینی با محوریت دنباله داستان و حوادث آن راهی بازار خواهند شد. در حالی که ساخت بازی جدید این سری رسما از سوی شرکت الکترونیک آرتز تایید شده، اما در نظر داشته باشید که این عنوان هنوز معرفی نشده و جزئیاتی از داستان و حتی نام آن در دسترس نیست. به عبارتی، به نظر می رسد که دنباله استار وارز جدای: فالن اوردر به این زودی ها منتشر نخواهد شد و بازیکنان برای تجربه آن باید چند سالی منتظر بمانند.

از این رو، انتظار می رود که این عنوان مورد انتظار در نسل نهم روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. البته، خیلی هم بعید نیست که شاهد انتشار آن روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 باشیم. به علاوه، از آنجا که الکترونیک آرتز به ساخت یک مجموعه کامل اشاره کرده، ظاهرا دنباله بازی فقط به یک نسخه جدید خلاصه نخواهد شد و شاید بیش از یک نسخه از دنباله این عنوان در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که جدیدترین اثر ویدیویی این مجموعه شناخته می شود، در تاریخ 24 آبان ماه امسال (15 نوامبر سال جاری میلادی) توسط شرکت الکترونیک آرتز روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این عنوان تاکنون فروش بسیار خوبی را در اقصی نقاط جهان تجربه کرده و حتی رکورد سریع ترین فروش در میان سایر عناوین جنگ ستارگان را به نام خود ثبت کرده است ( بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رکورد سریع‌ترین فروش مجموعه را از آن خود کرد ).

ارسال نظر