بازی Subway Surfers اولین گیم با رکورد دانلود 1 میلیاردی در پلی استور گوگل!

رسانه کلیک - بازی Subway Surfers که از جمله عناوین معروف در این شاخه به حساب می آید، اخیرا موفق شده تا رکورد 1 میلیارد دانلود در پلی استور گوگل را به خود اختصاص دهد.

بازی Subway Surfers اولین گیم با رکورد دانلود 1 میلیاردی در پلی استور گوگل!

کمپانی Kiloo در سال 2012 بازی Subway Surfers را معرفی نمود و از آن زمان تا به حال با آپدیت های منظم و جذاب، در نهایت موفق شد تا به رکورد فوق العاده ای دست پیدا کند. ساب وی سرفرز اولین اپلیکیشنی است که توانسته به رکورد ۱ میلیارد دانلود در گوگل پلی برسد و این موضوع را می توان یک اتفاق بزرگ برای شرکت تولید کننده آن به حساب آورد.

بازی Subway Surfers که سبک بازی های دویدنی (Running) را داراست، توانسته نامی میان رقبای بزرگ برای خود دست و پا کند.

یاکوب مولر مدیر شرکت Kiloo در این باره گفت:

رکورد یک میلیاردی تنها برای کاربرانی است که این بازی را با اکانت خود تنها یک بار روی دستگاه نصب می کنند. این بدان معناست که اگر شما به وسیله اکانت گوگل خود این بازی را روی چند دیوایس نصب کنید، فقط یک بار محاسبه می شود، اما اگر از اکانت های مختلف روی گجت های خود استفاده کنید، هر بار دانلود آنها به صورت جداگانه حساب می شود.

بسیار خوشحالیم که اولین بازی یک میلیاردی گوگل پلی به نام بازی Subways Surfers ثبت شده است. گذر از عدد ۱ میلیارد یک اتفاق تاریخی به شمار می رود که توسط تیم با تجربه و متخصص ما امکان پذیر شد.

در بازی Subway Surfers شما باید با دویدن در میان ریل ها و پرش روی قطارها و عبور از موانع مختلف و کسب امتیازات بالا، با دوستان خود به رقابت بپردازید. با جمع آوری سکه های داخل بازی، می توانید آیتم ها و شخصیت های قفل شده را باز کرده و از آنها استفاده کنید.

در سال 2012، گرافیک رنگارنگ و شخصیت های مختلف این بازی توانست جای خود را در دل بسیاری از کاربران پیدا کند، اما هیچ کس فکر این را نمی کرد که روزی، ساب وی سرفرز تا این میزان به محبوبیت دست پیدا کند. اما رسیدن به چنین موفقیتی مسلما سد راه پیشرفت شرکت Kiloo نخواهد شد.

خوشبختانه دستیابی به جایگاه های بالا، نتوانسته طراحان و توسعه دهندگان کمپانی کیلو را مغرور کند. اتفاقی که برای سازندگان Angry Birds افتاد و نام این بازی از ذهن کاربران ناگهان محو شد!

هم اینک می توانید بازی Subway Surfers را به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید .

ارسال نظر