تماشا کنید: ویژه برنامه تحلیل و جمع‌بندی رویداد The Game Awards 2018

رویداد The Game Awards 2018 هم چند روز پیش برگزار شد، بازی‌های زیادی معرفی شدند و منتخبین سال هم اعلام شدند. اما آیا مراسم آن کیفیت لازم را داشت؟ آیا انتخاب‌ها منصفانه بود؟ یا بازی‌های رونمایی شده، در خور توجه بودند؟ با ویژه‌ برنامه کلیک در این باره همراه باشید.

تماشا کنید: ویژه برنامه تحلیل و جمع‌بندی رویداد The Game Awards 2018

سرانجام نبرد دوشادوش دو بازی Red Dead Redemption 2 و God of War، پیروزی کریتوس کبیر بر دنیای غرب وحشی بود و سانتا مونیکا جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۸ را با خودش به خانه بود. از طرفی، این رویداد بزرگ سال میزبان خیل عظیمی از چهره‌های شناخته شده دنیای بازی‌های ویدیویی و حتی سینما بود. رونمایی‌های بزرگی به وقوع پیوست و اجراهای جالبی هم به دنبالش وجود داشت. با تمام این وجود، ایرادات و انتقاداتی به این مراسم وارد است که قابل بحث و تبادل نظر هستند.

ما در ویژه برنامه رویداد The Game Awards 2018، در کنار امید صدیق ایمانی، به بررسی جوانب مختلف رویداد، از سیاست‌ها و نحوه‌ی برگزاری، تا رونمایی از بازی‌های جدید و سپس بخش چوایز خواهیم پرداخت. البته بخش بازی سال که شاید هنوز جزو بحث‌های داغ اجتماع گیمرها محسوب می‌شود، شامل محوریت بحث ما به شدت بود.

ارسال نظر