تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 به بیش از 26 میلیون نفر رسید!

رسانه کلیک - به گفته آقای جف کیلی، تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 از مرز 26 میلیون نفر عبور کرده که این رقم، بیش از دو برابر تعداد بینندگان رویداد سال گذشته است.

تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 به بیش از 26 میلیون نفر رسید!

مراسم بزرگ The Game Awards سال جاری میلادی در روز جمعه شانزدهم آذر (6 دسامبر) در سالن نمایش‌های شرکت مایکروسافت واقع در شهر لاس وگاس آمریکا توسط آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری و مسئول برگزاری مراسم گیم اواردز، برگزار شد. رویداد امسال به لطف حضور بسیاری از بازی‌سازان از جمله یوبی‌سافت و الکترونیک آرتز حال و هوای خاص دیگری داشت و برای اولین بار، جدا از اعلام برندگان و انتخاب بهترین بازی سال، عناوین ویدیویی جدیدی همچون Marvel Ultimate Alliance 3، مورتال کمبت 11 و نسخه بعدی Dragon Age به صورت رسمی معرفی شدند.

در این میان، بازی‌های خدای جنگ، اساسین کرید اودیسه، رد دد ردمپشن 2 به عنوان مدعیان دریافت جایزه بهترین بازی سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، یکی از برترین بازی‌های انحصاری تاریخ کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی God of War این لقب پرافتخار را از آن خود کرد و پرونده رویداد The Game Awards امسال نیز بسته شد.

با این حال، به‌نظر می‌رسد که برنده اصلی بازی خدای جنگ نیست، بلکه این مراسم The Game Awards 2018 است که از حیث تعداد بازدیدکنندگان، رکورد جدیدی را در کارنامه برگزاری این رویداد به ثبت رسانده و کم کم به بهترین و پربازدیدکننده‌ترین مراسم‌ مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌شود.

در همین راستا، چندی پیش آقای جف کیلی در صفحه شخصی شبکه اجتماعی توییتر خود آمار دقیقی از تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 منتشر کرد. به گفته وی، بیش از 26.2 میلیون نفر از طریق شبکه‌های مختلف به صورت زنده رویداد جوایز بازی سال جاری میلادی را دنبال کرده‌اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته، افزایش دو برابری تماشاگران این مراسم را نشان می‌دهد.

آقای جف کیلی در این خصوص می‌گوید:

تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 بیش از دو برابر رویداد سال قبلی بوده و چیزی در حدود 26 میلیون نفر از سراسر جهان این مراسم را به صورت زنده دنبال کرده‌اند. این واقعا باورنکردنی است! از تمامی شما بازدیدکنندگان محترم به خاطر تماشای برنامه و حمایت‌های همه جانبه از ما در طول این پنج سال تشکر می‌کنم. صنعت و حوزه بازی‌های ویدیویی کماکان به رشد خیره کننده خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است؛ تعداد بیننده‌های مراسم The Game Awards سال میلادی 2017 بالغ بر 11.5 میلیون نفر بوده که با توجه به گزارش تازه آقای جف کیلی و به لطف حضور افراد مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی نظیر رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت و رئیس شرکت نینتندو، تعداد تماشاگران رویداد امسال در حدود 128 درصد به نسبت قبل افزایش یافته است.

به‌طور دقیق‌تر، شبکه استریمر توییچ (Twitch) بیشترین سهم از بییندگان مراسم جوایز بازی امسال را به خود اختصاص داده است و نزدیک به 1.13 میلیون نفر از طریق این پلتفرم به صورت زنده به تماشای مراسم بزرگ TGA پرداخته‌اند. به علاوه، تعداد تماشاگران رویداد امسال در شبکه پرمخاطب یوتیوب نیز در مقایسه با سال قبل، دو برابر شده است.

بر اساس دیگر گزارش‌های مرتبط، استفاده از هشتگ #TheGameAwards در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های ویدیویی قریب به 1.6 برابر بیشتر از سال گذشته است.

حال، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازدیدکنندگان مراسم The Game Awards 2018 چیست؟ با توجه به عدم حضور شرکت سونی در مراسم E3 سال آینده و پیشرفت باورنکردنی رویداد جوایز بازی، به نظر شما آیا TGA به مرور زمان می‌تواند جایگاه و هویت اصلی E3 را تصاحب کند و به محل مناسبی برای معرفی عناوین ویدیویی جدید تبدیل شود؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر