ساخت بازی The Last of Us Part 2 وارد مرحله پایانی شد

رسانه کلیک - بر اساس گفته های استودیوی ناتی داگ، ساخت بازی The Last of Us Part 2 وارد مرحله پایانی شده و این عنوان در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید.

ساخت بازی The Last of Us Part 2 وارد مرحله پایانی شد

در حالی که امسال آخرین سال فعالیت کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است، اما هنوز تعدادی از بزرگ ترین آثار این نسل از جمله سایبرپانک 2077 و The Last of Us Part 2 از راه نرسیده اند و بسیاری از بازیکنان برای تجربه این دو لحظه شماری می کنند. حال که کم کم به زمان انتشار بازی «آخرین ما قسمت دو» نزدیک می شویم، استودیوی ناتی داگ چندی پیش در تازه ترین بیانیه خود اطلاعاتی از روند ساخت و توسعه این عنوان به اشتراک گذاشت.

این استودیو که روز گذشته از نمایش یک ساعته بازی The Last of Us Part 2 در مراسم پیش رو PAX East در اواخر ماه جاری میلادی خبر داده بود، حال اعلام کرده که فرآیند ساخت این عنوان وارد مراحل پایانی شده و تیم سازنده در حال حاضر آخرین تغییرات و بهبودهای لازم بر روی این عنوان را اعمال می کند. این موضوع یک خبر خوب برای هواداران سری آخرین ما محسوب می شود، چرا که بهبودهای نهایی اغلب منجر به تاخیر دوباره بازی نمی شوند و زمانی که توسعه یک اثر وارد مراحل پایانی می شود، تریلرها و اطلاعات بیشتری در خصوص آن در دسترس قرار می گیرند.

ساخت بازی The Last of Us Part 2

استودیوی ناتی داگ در این زمینه اعلام کرد:

بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم ساخت بازی The Last of Us Part 2 وارد مراحل پایانی شده و در حال حاضر آخرین تغییرات و بهبودهای لازم بر روی این عنوان را اعمال می کنیم. پایان روند توسعه بازی ما را گامی دیگر به عرضه آن نزدیک تر می کند. استودیوی ناتی داگ به خوبی اطلاع دارد که شما [هواداران مجموعه آخرین ما] در طول این چند سال بی صبرانه منتظر عرضه بازی بوده و مدت زیادی را صبر کرده اید. این بسیار هیجان انگیز است که بازی ما مراحل پایانی خود را طی می کند و به همین سبب، The Last of Us Part 2 به زودی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

هرچند که این بیانیه به معنی اتمام کامل فرآیند توسعه بازی نیست، اما نشان می دهد که سازندگان دیگر قصد تغییر تاریخ انتشار بازی را ندارند و این اثر به احتمال قوی در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید. بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا برای عرضه در دوم اسفند ماه امسال برنامه ریزی شده بود. با این حال، انتشار این عنوان مورد انتظار به خاطر یک سری دلایل نامعلوم با تاخیر مواجه شده و بازی در حال حاضر در روز جمعه نهم خرداد ماه سال آینده (29 می سال 2020 میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر